آرشیو آذر ماه 1398

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

كرم ضد چروك و ضد پف بدور ديده

۶۳ بازديد

بهترين كرم دور چشم

 

كرم ضد چروك و ضد پف بدور ديده آيليفت پوست شما در حالتي كه به هر دليلي در گير زخم شده‌است با به كارگيري از اين جنس ميتوانيد يك مرطوب كننده حاذق و ضد پيري پوست به دور ديده در دست داشته باشيد. خواص درخشندگي، از در ميان بردن پف به دور ديده، نوسازي فضاي حريم ديده، بهبود افتادگي پلك تحتاني و اكثري مزيت هاي ديگر با استعمال از اين كرم ضد چروك از آن شما مي‌شود. حرف انتها پيرامون شايسته ترين برند كرم ضد چروك بدور ديده شايسته ترين كرم ضد چروك به دور ديده خويش را مي‌توانيد از مغازه هاي داراي اعتبار و يا اين كه از داروخانه هاي آنلايني كه ذيل حيث وزارت بهداشت كار مينمايند مانند وبسايت پزشك معالج زارع مراجعه كه نشاني اين وبسايت براي شما نوشته شده ه رخ آنلاين تنظيم و در چنگ بگيريد. در حالتي كه به هر دليلي مجال مراجعه به داروخانه را نداريد به شما سفارش ميكنيم از داروخانه شبانه روزي پزشك زارع امداد بگيريد. شما علاوه بر توليدات ضد چروك بدور ديده كه به بخشي از مارك هاي آن درين نوشته ي علمي اشاره شد ميتوانيد از ديگر توليد ها نيز ديدن فرمايد. اين را به حافظه داشته باشيد كه خريد به طور آنلاين مخارج نهفته شما‌را كاهش ميدهد و در هر ساعتي از شبانه روز درب داروخانه به روي شما گشوده ميباشد. شما به راحتي مي‌توانيد با مشاهده و مطالعه مال نويسي هاي كه براي هر متاع در حيث گرفته شده‌است ايده ال ترين گزينش را براي خويش برگزينيد. تعيين شما ميتواند يك كرم ضد چروك بي آلايش يا اين كه ماهر باشد يا اين كه يك سرم يا اين كه ژل منحصربه‌فرد براي مرتفع كردن و بهبود چروك هاي بيشتر پوست شما كه در‌اين تارنما در دست شما قرار داده شده‌است. اميدواريم داده ها ارائه گرديده پيرامون شايسته ترين كرم ضد چروك به دور ديده شما دوستان عزيز را براي يك گزينش ايده ال امداد رسانده باشد.

 

حريم ديده خويش

۷۲ بازديد


12) روغن ويتامين اي (E): 
مي توانيد هر شب حريم ديده خويش را با روغن ويتامين E ماساژ دهيد تا از شر چين و چروك‌هاي حريم ديده خلاص گرديد. پس از ماساژ دادن بگذاريد كه‌اين روغن 15 دقيقه بر روي پوست شما بماند و بعد از آن آن را از روي پوست خويش بشوييد. شما ميتوانيد اين روغن را با روغن‌هاي ديگري نيز مخلوط نمائيد، مثل روغن زيتون و روغن بادام. بعضي نيز به جاي استعمال از روغن ويتامين E از كپسول آن استعمال مي كنند. 

بهترين كرم دور چشم
13) آب پرتقال:
آب پرتقال يك منشا شناخته گرديده براي كاهش خطوط و چين و چروك‌هاي حريم ديده به حساب ميآيد. يك تكه پنبه را در آب پرتقال بزنيد و دو توشه در روز يك توشه صبح و يك توشه شب به حريم ديده‌ خويش بماليد. اين فعاليت را تكرار فرماييد، پس از يك‌سري هفته مسلما تفاوت را حس خواهيد كرد. تنها مراقب باشيد كه آب پرتقال به داخل ديده شما نرود زيرا اسيدي ميباشد و حس سوزش خواهيد كرد. 
در حالتي‌كه چين و چروك‌هاي حريم ديده‌تان بسيار عميق ميباشد و از هيچ‌كدام از طريق‌هاي بالا پاسخ نگرفتيد بهتر ميباشد كه با يك دكتر معالج پوست مشورت كردن نمائيد تا در رخ نياز طرز‌هاي شيميايي (استعمال از دارو و كرم) را براي شما در لحاظ بگيرد.
حفظ از پوست و گيسو يكي‌از وسيع ترين مواقعي ميباشد كه هر شخص بايستي به آن اعتنا نمايد. با گذر دوران و گذشتن از سن مختص معمولا همگي اشخاص و اضافه خانم ها مشغول مسائل مراقبتي و بهداشتي پوست ميگردند. در حالتي كه اين محافظت ها از سنين تحت خيس استارت شود فيض بهتر و مناسب خيس آن را در سنين فراتر خواهيد رويت كرد.
در شرايطي كه شما هم از سياه بودن تحت ديده خويش ناراضي مي‌باشيد با اين مقاله ياروهمدم وبسايت خانومانه باشيد.
سياهي و چاله ذيل ديده علت هاي متفاوتي ميتواند داشته باشد كه مهم‌ترين آن‌ها نداشتن خواب كافي، موضوع وراثت، بالا رفتن سن و از در بين رفتن انعطاف پوست، غم هاي كليوي، تغذيه نامناسب و تجمع مايع تحت پوست ميباشد.
درين نوشته‌علمي روش هاي معالجه خانگي براي معدود كردن تيرگي ذيل ديده را براي شما بازگو خوا‌هيم كرد.
 
۱- گوجه خارجي
يك قاشق چايخوري آب گوجه را با يك قاشق چايخوري آب ليموي جديد ادغام كرده و با ياري قلموي پاك آن را تحت ديده در نواحي تيره رنگ بماليد، ۱۰ دقيقه طاقت نمائيد و بعد از آن فيس خويش را با آب سرد بشوييد. اين عمل را دو توشه در روز به دوران دو تا سه هفته تكرار نماييد. گوجه خارجي به جهت داشتن ليكوپن براي پوست بسيار موءثر و تحت عنوان ماده اي براي نگهداري از پوست شناخته شده‌است.
 


 
۲- روغن بادام
روغن بادام در بازار به دو فيس روغن بادام تلخ و روغن بادام شيرين موجود هست. روغن بادام تلخ اضافه در آروماتراپي كاربرد دارااست و براي پوست و استعمال هاي خوراكي به فعاليت برده نميشود.
درين شيوه موقع خواب تعدادي قطره روغن بادام شيرين را روي نواحي تيره رنگ تحت ديده ماليده و صبح روز آن‌گاه رخ خويش را بشوييد. هر شب اين عمل را تا زمانيكه تيرگي تحت ديده شما كاهش پيدا كرد، تكرار فرمائيد. بادام مبداء بسيار خير و خوبي از ويتامين E به شمار مي رود، مصرف روغن آن روي پوست تحت عنوان قابل انعطاف كننده طبيعي سبب ساز انعطاف پذيري و نرمي پوست خواهد شد.
 


 
 ۳- آب پرتقال
يك قاشق غذاخوري آب پرتقال طبيعي را با يك سري قطره گليسيرين تركيب كرده و آنرا روي نواحي تيره رنگ تحت ديده بماليد، روستا دقيقه حوصله نمائيد و آن گاه ميتوانيد آن را با آب سرد بشوييد. اين نحوه را مي‌توانيد هر روز صبح يا اين كه هفته اي دو توشه تكرار فرمائيد. پرتقال منبعي سرشار از ويتامين C است كه تحت عنوان ماده غذايي براي معدود كردن تيرگي شناخته شده‌است.

كبودي ها كه به همدم گودرفتگي پايين

۶۹ بازديد


كبودي ها كه به همدم گودرفتگي پايين ديده مي‌باشند، سبب ميگردند كه شخص خسته به حيث رسد. افرادي كه چنين كبودي هايي دارا هستند، هميشه در حالا جستجوي رويه حلي براي خلاص شدن از آن ها ميباشند…گودرفتگي هاي تحت ديده چه گونه ساخت ميگردند؟گودرفتگي ها به جهت جريان هاي نامناسب لنفاوري ساخت مي شوند. به بيان ديگر، آب به‌تدريج توده ميگردد، اين آب مسئول پديد وارد شدن چربي هاست و در غايت سبب ساز ساخت پستان هاي كوچك چربي مي‌گردد.

بهترين كرم دور چشم
در مورد ها كبودي و گودرفتگي، آيا مي‌قدرت به جراحي متوسل شد؟مؤثرترين معالجه جراحي ميباشد. يك بريدگي كوچك ساخت مي‌گردد، بعد چربي ها مكيده ميشوند، چه اين چربي در باطن پلك باشد چه در بين مژه ها. اين فعاليت با به كار گيري از بي حسي موضعي انجام مي‌گردد و ممكن ميباشد يكسري لكۀ آبي رنگ به برهه زماني حدود روستا روز از خويش به جا بگذارد.در صورتي گودرفتگي خالي شود، مشاهده كرد شخص تغييري نمي‌نمايد. اين جراحي قادر است با يك ليفتينگ داخلي پلك هم پا شود (پوست يه خرده گسترده مي‌گردد).گودرفتگي هاي ذيل ديده ممكن ميباشد دهه آن‌گاه مجدداً بازگردند چون جريان لنفاوي مدام خوب عمل نمي‌نمايد.
برخي اوقات پس از جراحي، ممكن ميباشد يك چاله ذيل ديده صورت بگيرد و مجدداً به شخص وضعيت خستگي و چروك بيش تر بدهد. امروزه جراحان بسيار محتاط ميباشند و براي پيشگيري از اين اختلال، مراقب اند كه گودرفتگي تماما خالي نشود و خالي كردن بي نقص آن را براي جراحي كبودي هاي مهم و دور از شوخي مي گذارند.
جايگزين هاي ديگر براي جنگ با كبودي هاي هم پا با گودرفتگي چه مي باشد؟ وقتي كه گودرفتگي توليد مي گردد، پيشنهاد مي شود كه به كارشناس زيبايي مراجعه نماييد، كارشناس زيبايي به شما يادگرفتن مي دهد كه جريان لنفاوي پلك هاي پاييني را به تكان بيندازيد.جلسات متفاوت فراگيري، براي برد در تخليۀ صحيح گودرفتگي ضروري ميباشند. اين عمل قادر است در هر قوانيني صورت پذيرد كه تورم ديده ها را با خويش به‌دنبال داراست. بايستي بدانيد كه گودرفتگي ها بعداز يك خواب بد، ريلكس خيس به وجود مي آيند، به عنوان مثالً بعداز خوابيدن در اتاقي بسيار گرم يا اين كه خواب در شب پاي كوبي. الكل يا اين كه زياده روي در مصرف نمك هم نقش مهمي در‌اين در بين ايفا ميكنند. علاوه بر تمام اين موردها، استدلال وراثت هم موجود است.
اشخاصي كه نسبت به ساخت گودرفتگي حساس مي باشند، مي توانند هر روز صبح يك ماسك سرد روي ديده هاي شان قرار دهند.

ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا

۸۹ بازديد


ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا
آلوئه ورا به صورت بي نظيري سبب ساز ترميم علائم و خودداري از پيري مي‌شود. همينطور از آن مي قدرت براي رفع كم آبي پوست بهره مند شد. ما براي اضافه كردن خاصيت اين ماسك، به آن خيار هم بيشتر كرده ايم. خيار خواص خنك كنندگي و تميز كنندگي داراست. پيرو با فرمان تنظيم اين ماسك آبرسان پوست بيش تر آشنا ميشويد.

بهترين كرم دور چشم
مواد لازم:ژل آلوئه وراخيارروش تهيه و تنظيم:نصف يك خيار را برش دهيد و به قطعات كوچك تقسيم نمائيد.اين قطعات را باطن تركيب كن بريزيد و آن را پر‌نور كنيد تا خيار به طور كامل له شود.۲ قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا به آن طولاني تر كرده و ادغام فرمائيد تا ماسكي يك پارچه تنظيم شود.براي اخذ شايسته ترين سود، خمير را به صورت هم اندازه روي چهره خويش بماليد و ماساژ دهيد. توصيه مي‌كنيم تا‌هنگاميكه ماسك كم آب ميگردد، وقار خويش را محافظت فرمائيد و به تماشاي تلويزيون يا اين كه قرائت كتاب سرگرم گرديد. بعداز سپري شد حدود نيم ساعت، ماسك را با آب خنك بشوييد و پوست خويش را با يك حوله قابل انعطاف كم آب فرماييد. پوست شما شم تازگي و جواني خواهد كرد!
۴. ماسك آبرسان پوست با انگور
اسيد ضعيف جان دار در انگور تحت عنوان يك اكسيد كننده ملايم فعاليت ميكند و سلول هاي مرده پوست را به صورت موثري از در بين مي‌برد. همينطور ويتامين E مو جود در آن به پوست شما امداد مينمايد تا رطوبت لازم براي تندرست ماندن را محافظت نمايد. اين ماسك هم تحت عنوان ماسك آبرسان و هم تحت عنوان لايه بردار كار مي‌نمايد.
مواد لازم:۱۲ حبه انگورآردطريق تهيه و تنظيم:۱۲ حبه انگور را در يك پياله ريخته و خوب له نماييد.۱ قاشق چايخوري آرد بر روي آن بپاشيد.آنها را خوب تركيب نمائيد.بعداز تنظيم خمير با انگور و آرد، تركيب را روي رخ خويش بماليد. بگذاريد ماسك به برهه زماني ۱۵ دقيقه بر روي پوستتان بماند. در حالتي كه به جهت اسيد جان دار در انگور شم غم كرديد، بلافاصلهً ماسك را منزه فرمائيد. پس از ۱۵ دقيقه فيس خويش را با آب ولرم بشوييد و با يك حوله قابل انعطاف كم آب نمائيد. پوست شما كشيده خيس و قابل انعطاف خيس خواهد شد.
۵. ماسك آبرسان پوست با نمك اپسوم و عسل
نمك اپسوم يك ماده معدني خالص (سولفات منيزيم) ميباشد كه ميتواند تاثيرات فوق العاده اي بر روي پوست شما داشته باشد. اين ماده با راديكال هاي آزاد جنگ مي‌نمايد، التهاب را كاهش ميدهد و سموم را از پوست شما بيرون مي نمايد. اين نمك را با عسل كه خواص آبرساني قدرتمندي داراست مخلوط نمائيد و ماسكي بي سابقه بدست آوريد.
مواد لازم:نمك اپسومعسلطريق تنظيم:۲ قاشق غذاخوري نمك اپسوم را در يك ظرف بريزيد.۲ قاشق غذاخوري عسل به آن بيش تر فرماييد.آنها‌را ادغام فرمائيد تا خمير تشكيل شود.خمير را روي پوست خويش بماليد و به دوران ۳۰ دقيقه يا اين كه تاوقتي‌كه ماسك كم آب شود، استراحت نمائيد. بعد فيس خويش را با آب ولرم بشوييد و به آرامي پوست خويش را كم آب نماييد.v

استفاده از وازلين براي دور چشم

۹۹ بازديد


آرايش و پيرايش عروس0 نظـــربه روز رساني در: نوامبر 5, 2019 تعداد بازديد: 20,287وازلين تراپي و خاصيت باورنكردني آن در سال 2020vaseline-therapyوازلين نوعي روغن معدني ميباشد كه در سال 1859 كشف گرديده و از سال 1982 به وسيله شركت ها آرايشي بهداشتي به بازار عرضه گرديده و آيتم استعمال قرار گرفته ميباشد.

بهترين كرم دور چشم
در عالم امروز زيبايي و بهداشت پوست بسيار گزينه دقت قرار گرفته ميباشد و هر روز شاهد تبليغات گسترده ي رسانه ها در باب يك فرآورده نو درين حوزه هستيم. كه اكثر وقت ها اين توليد ها شالوده ي شيميايي و غير طبيعي دارا‌هستند كه در كنار فوايد بسيار مي‌توانند، عوارضي هم داشته باشند. البته وازلين يك كالا با اساس ي طبيعي و معدني ميباشد كه خاصيت باورنكردني داراست. شركت ها مختلفي عملكرد كرده اند، از وازلين در ادغام هاي گوناگون لوسيون، كرم هاي مرطوب كننده ي دست و فيس و بقيه توليد ها به كار گيري نمايند. فيض ي به كارگيري از اين توليد ها در اكثر مواقع با رضايت مشتري همدم بوده ميباشد.
وازلين چه مي‌باشد؟ وازلين يك كرم ژل مانند ميباشد كه از ادغام: پارافين، واكس ميكرو كريستالي و مواد معدني به دست مي‌آيد.
طولاني تر بخوانيد: شناخت با خاصيت روغن وازلين
وازلين و خاصيت باورنكردني آن-وازلين ضد چروك اثر گذار براي به دور ديده و رخ شمااكثري از بازيگران و هنرمندان مطرح كه پوست هايي صاف و روشن دارا هستند، رمز جواني و شادابي پوست شان را در استعمال از وازلين تيتر مي‌نمايند. وازلين تحت عنوان يك كرم ضد چروك بسيار خوب كار مي‌كند.
در صورتي شب ها گذشته از خواب پاره اي وازلين را بر روي پوست چهره بماليد و خوب ماساژ بدهيد و بعداز 20 دقيقه آن را با آب بشوييد، در مقطع كوتاهي شاهد تاثيرات مثبت آن خواهيد بود.
اعتنا داشته باشيد كه پيشين از به كار گيري از وازلين پوست تان را منزه كرده و خوب كم آب نمائيد.ولي طبيعي ميباشد كه چين و چروك هاي سابق و بسيار عميق، با به كارگيري از وازلين ترميم نخواهند شد، وازلين يك لايه ي مرطوب كننده و ضد چروك به حساب مي آيد كه براي چين و چروك خفيف و ريز مفيد ميباشد و قادر است از تشديد چين و چروك هاي فيس شما نيز حفظ نمايد.
-وازلين تحت عنوان لايه بردار پوست شماادغام وازلين و شكر را روي پوست خويش بماليد، بعداز مدتي آن را منزه نمائيد و با آب بشوييد. شكر با دانه هاي ريز خويش تحت عنوان لايه بردار فعاليت كرده و پوست تان را منزه ميكند و وازلين به جهت روغني بودن، پوست تان را مرطوب و قابل انعطاف مي‌كند.
توجه نمائيد كه قبلي از استعمال از وازلين چهره تان مي بايست منزه باشد. براين اساس قبلي از وازلين تراپي بي ترديد مواد آرايشي را از سطح پوست خويش منزه نماييد.
-وازلين تحت عنوان ترميم كننده ي كم آبي لب هاوازلين با مخلوط شكر قادر است كم آبي لب هايتان را برطرف نمايد و سلول هاي مرده ي روي لب هايتان را پاك سازي نمايد. براي اشخاصي كه دارنده لب هاي حساس ميباشند و هميشه از بي آبي و سوراخ خوردگي آنان گلايه مي‌نمايند؛ ميتواند پيشنهاد ي خير باشد. به اين دليل كه لب هاي كم آب در هنگام پيرايش بسيار دردسر ساز مي باشند و ميتوانند زيبايي فرد را ذيل الشعاع قرار دهند.

حيطه پيرامون ديده ها دائماً در درحال حاضر جنبش

۹۸ بازديد

بهترين كرم دور چشم


ورود يوزرهانشاني اينترنتي: گذر كلمه: من‌را به خيال و خاطر بسپاربيماري آلزايمر واژه و كلمه عبور  راي دهيد +81-30رفع چين و چروك حريم ديده  


حيطه پيرامون ديده ها دائماً در درحال حاضر جنبش ميباشد. كه‌اين فرمان از هزاران توشه به هم تناول كردن پلك ها درطول شبانه روز و نيز از چشمك زدن هاي ناشي از كارداران فرنگي سرچشمه مي‌گيرد. حركات مكرر پلك ها منطقه حريم ديده ها را براي تشكيل چين و چروك مستعد ميكند و اين فرايند با ارتقاء سن شدت مي‌يابد. پوست حريم ديده به منجر آن كه از نازكي بيشتري شامل است و در معرض فروغ شديد آفتاب و حركات بسيار زياد ماهيچه‌ها و ماهيچه هاي رخ جاي دارد، زودتر از ديگر بخش هاي چهره در گير چين و پلشت ميگردد.
براي برطرف كردن چين و چروك هاي حريم ديده از صفحه هاي نازك سيب زميني به كار گيري فرماييد. ورق هاي سيب زميني را بعداز بستن ديده هانتان بر روي چروك هاي حريم ديده قرار دهيد و بهمدت 10-15 دقيقه به شرايط متانت باقي بمانيد و آن‌گاه ديده ها را با آب ولرم بشوئيد. براي رفع چين و چروك هاي حريم ديده ماساژ نقش عمده اي بازي مي نمايد. در بالا كرم ضد چروك پايين ديده قابل قبولي را به آرامي به حريم چشمها بماليد و به آرامي با ضربه هاي پياپي پايين ديده و كنار ديده بزنيد و با انگشت اشاره، از كناره فرنگي ديده به طرف كناره داخلي ديده ماساژ دهيد عملكرد فرمائيد انگشت را صحيح روي خطوط چين ها بگذاريد و جنبش دهيد.
رهايي از چين و چروك حريم ديده
براي رهايي از بروز چين و چروك حريم ديده، هر روز صبح بعداز شستن دست و رخ دو تكه پنبه يا اين كه پارچه نخي منزه را با آب سرد ادغام فرمائيد و به مقطع 10 دقيقه روي ديده ها بگذاريد . آنگاه كرم ضد چين و چروك بدور ديده را با آرامي و با ضربه هاي پياپي آهسته پايين ديده بماليد.
كرم ضد چروك پايين ديده (لانولين)
لانولين خالص 5 قاشق غذاخوري، يك شيشه كوچك روغن بادام شيرين، (روغن زيتون يا اين كه روغن كرچك)
لانولين را در ظرفي ريخته روي حرارت بخارآب قرار دهيد. آن‌گاه روغن بادام را به تدريج به آن بيفزاييد آن قدر مي بايست روغن بيشتر گردد تا ادغام زياد رقيق نشود و غلظت كرم را داشته باشد. كرم مهيا گرديده را در كاسه شيشه اي دردار بريزيد اين كرم را در هنگام ماساژ تحت ديده و مواقع ديگر مي قدرت به كار گرفت چون بسيار تقويت كننده ميباشد و سبب رفع چين و چروك هاي حالتي دقيق مي شود. به جاي رغن بادام مي اقتدار از روغن كرچك و يا اين كه روغن زيتون هم بهره برد.
كرم رفع چروك ذيل ديده (گشنيز)
عسل 2قاشق غذاخوري، تخم گشنيز 2 قاشق غذاخوري، روغن زيتون 1 قاشق چايخوري، آب پاره اي .
تخم گشنيز را كوبيده و باطن آب ريخته، روي حرارت بگذاريد وقتي كه آب جوش آمد حرارت را جدا كرده بكذاريد سرد شود محلول را صاف كرده و 3 قاشق غذاخوري از آن را به باطن عسل ريخته و روغن زيتون را هم بيش تر نمائيد و خوب هم بزنيد و روي حرارت بخار آب قرار دهيد و خوب تركيب فرماييد . كرم فراهم گرديده را در پياله دردار بريزيد هر روز دو رتبه از اين كرم به ذيل ديده ماليده و پس از 15 دقيقه كرم را بشوييد.
كرم ضد چروك پايين ديده (ياس)
گل ياس 1 ليوان كوچك، روغن بادام شيرين 5 قاشق غذاخوري.
گل ياس را از گرد و غبار منزه فرماييد مادگي اين گل هورمون هاي متعددي داراست. لذا از اين حيث جايگزين هورمون هاي حيواني در زيبايي شده‌است. گل ياس را در ليوان يا اين كه شيشه اي بريزيد و روغن بادام شيرين را بر روي آن بريزيد بطوريكه روي گل ها را بپوشاند. به دوران 20 روز آن را در مقابل فروغ و روشنايي خورشيد قرار دهيد. آن‌گاه آن را از صاف عبور دهيد كرم به دست آمده جهت معالجه پوستهاي كم آب و چروك بدور ديده بسيار اثرگذار است.
ماسك رفع چروك تحت ديده زيتون
روغن زيتون 2قاشق غذاخوري، سفيده تخم مرغ 1 عدد.
در صدر سفيده تخم مرغ را به قدري بزنيد تا كف نمايد آن‌گاه روغن زيتون را به آن بيفزاييد و خوب ادغام فرمائيد. ادغام مهيا گرديده را به تحت ديده ها ماليده و زمان 20 دقيقه شكيبايي كرده، بعد از آن با شير و پنبه به  آرامي ماسك به دور ديده را تميز كرده و شستشو دهيد.

محصول ها آرايشي و بهداشتي

۱۰۸ بازديد


گلاب نيز در بخش اعظمي از محصول ها آرايشي و بهداشتي به فعاليت مي رود چون آنتي اكسيدان عالي ميباشد و دربردارنده ويتامين هاي A و  C بوده و براي پوست بسيار اثر گذار ميباشد.
گلاب منجر رفع خستگي پوست، براق و با تازگي شدن آن و بهبود هرگونه التهابي ميشود. از طرف ديگر، گلاب براي معالجه تحريكات پوستي، قرمزي و التهاب ديده نيز بسيار مؤثر و موثر هست.
براي با تازگي ساختن ديده و از در بين بردن سياهي هاي بدور ديده يه خرده پنبه را با گلاب مرطوب ساخته و بعد از آن آن را به زمان 5 تا 10 دقيقه روي پوست خويش قرار دهيد.
4- عصاره خيار

بهترين كرم دور چشم
براي تهيه و تنظيم عصاره خيار، تنها كافيست كه خيار را رنده نمائيد تا آب و عصاره آن را به دست آوريد.
عصاره خيار براي پوست فيس مخصوصا براي پوست بدور ديده بسيار اثر گذار ميباشد. عصاره خيار سبب تازگي، شادابي و ادب پوست مي‌شود.
با عصاره خيار استرس از شما بدور گرديده و ادب به پوست شما گشوده مي شود. پاره اي پنبه را در عصاره خيار قرار داده و آن را به مقطع 15 دقيقه روي پوست خويش بگذاريد.
5- بابونه
بابونه دارنده مزاياي گوناگون اكثري براي پوست ميباشد چون استرس را التيام داده و به شما وقار ميبخشد. براي از ميان بردن گودال هاي سياه ذيل ديده، قبلي از خواب چاي بابونه بنوشيد. اين فعاليت موجب مي‌شود سياهي هايي كه به خيال استرس و تنش زياد ساخت گرديده اند با از ميان رفتن استرس بهبود يابند.
شيوه ديگر اين ميباشد كه يكي چاي گوني اي بابونه استعمال نشده را در آب معدني بگذاريد و آنگاه به ياري پنبه، آن را روي پوست به دور ديده خويش قرار دهيد. اذن دهيد بابونه به بازه 10 دقيقه روي پوستتان بماند.
6- ميوه و صيفي جات
از اشكال ميوه ها و صيفيجات به حد نصاب مصرف فرمائيد. عملكرد نمائيد نيمه شب كمتر كتاب بخوانيد و بيشتراز حد پشت كامپيوتر ننشينيد.

روغن نارگيلروغن نارگيل يك مرجع عالي رطوبت

۷۶ بازديد


سفيده تخم مرغسفيده ي تخم مرغ در محكم كردن پوست مفيد ميباشد. با به كارگيري از مداد گيسو، لايه ي ظرافت از سفيده ي تخم مرغ را ذيل ديده بماليد و آن را گذشته از كم آب شدن برداريد. در حالتي‌كه تماما كم آب شود، ممكن ميباشد برداشتن آن طاقت فرسا باشد و منجر زخم به پوست حساس ذيل ديده شود.

بهترين كرم دور چشم
5-روغن نارگيلروغن نارگيل يك مرجع عالي رطوبت ميباشد. محتواي چربي در روغن نارگيل به باطن پوست نفوذ مي‌كند و به سطح تحت ديده رطوبت ميرساند. حوزه‌ پايين ديده را دو توشه در روز با روغن نارگيل ماساژ دهيد و بگذاريد تا شب روي آن بماند.
6-آووكادوآووكادو دارنده روغن هاي طبيعي ميباشد كه نماد هاي نخستين پيري را كاهش مي‌دهد. خمير آووكادو را ذيل ديده ها بماليد و بگذاريد تماما كم آب شود، آنگاه آن را بشوييد. اين عمل را مي‌توانيد براي ساير رخ نيز انجام دهيد.
7- چاي انبان ايدفعه آنگاه كه چاي خويش را مي‌نوشيد، انبان هاي چاي را فورا خارج نريزيد و براي استعمال هاي بعدي آنان‌را در يخچال فريزر قرار دهيد. يك انبان ي چاي بر روي هر پلك قرار دهيد. اين فعاليت قادر است چروك پايين ديده را از در بين پيروزشود و همينطور ناحيه تحت ديده را خنك نگه ميدارد.
8-انگوراسيد هاي انگور در كاهش علائم اول پيري بسيار اثرگذار ميباشند. يك انگور را از اواسط دو نصف فرمائيد و آن را در حوزه‌ ذيل ديده بماليد و بعداز 20 دقيقه كل رخ خويش را با آب سرد شستشو دهيد. انگور در سفت كردن پوست بسيار عالي ميباشد و براين اساس سبب كاهش چروك تحت ديده ميگردد.
9-روغن كنجداين روغن مي‌تواند به صورت موضعي براي ياري به مرطوب كردن پوست دقيق حريم ديده و رفع چروك تحت ديده مصرف شود. روغن كنجد از روش ساخت يك بازدارنده بر روي سطح پوست سبب آبرساني ميشود. اين بازدارنده امداد مي‌كند تا آب در پوست نگه داشته شود. روغن كنجد علاوه بر ياري به نگهداري رطوبت طبيعي پوست، پوست شما‌را با مرطوب كننده هاي مازاد در قالب چهار اسيد چرب امولسيون: اسيد لينولئيك، اسيد پالميتيك، اسيد اولئيك و اسيد استئاريك، مرطوب نگه ميدارد.در انتها در لحاظ داشته باشيد، تمام پيشنهاد هاي دارويي و يا اين كه طبيعي روايت شده در نوشته ي علمي فوق در تمام اشخاص اثرگذار وجود ندارد و يا اين كه ممكن ميباشد در بعضا از اشخاص با آلرژي هاي پوستي، ساخت برخورد يا اين كه عارضه كند، به همين مراد خواهشمند ميباشد مطلقا جهت معالجه پايين حيث دكتر باشيد، جهت مشورت حضوري مجاني با پزشك معالج با شماره هاي نقل شده در انتها همين نوشته‌ي علمي تماس نتيجه ها فرمائيد.

روغن ‌هاي ضروري دارنده فوايد بسيار متعدد

۷۹ بازديد


روغن ‌هاي ضروري دارنده فوايد بسيار متعددي مي باشند كه از گزاره اين فوايد ميتوانيم امداد به پيكار با پيري پوست اشاره كنيم. اين بهره اي ميباشد كه بيش تر مردم اين ايام به دنبالش مي‌باشند،

بهترين كرم دور چشم

روغن ‌هاي ضروري رويكرد طبيعي و بسيار موثري براي برنا ‌خيس به لحاظ وصال پوست مي باشند.به نقل از مجموعه رسانه هاي ديگر آنا، ما درين مقاله به روغن هاي ضروري و حمل كننده بسيار تاثيرگذار، طبيعي و ضد پيري خوا هيم پرداخت. ممكن ميباشد برخي از اين روغن ها را در منزل داشته باشيد و بعضا ديگر را به راحتي ميتوانيد تهيه و تنظيم كرده و به كار گيري نماييد. شما به راحتي مي‌توانيد سرم ضد پيري پوست را بسازيد و در نزاع با پيري پوست برنده گرديد.
اينها شايسته ترين روغن ‌ها براي چين و چروك پيشاني، چين و چروك به دور ديده، چين و چروك دهن و نماد ‌هاي ديگر پيري پوست مي باشند كه ممكن ميباشد در درحال حاضر همت براي كاهش آنان باشيد.
روغن جوجوبا
ممكن ميباشد قبلا چيزي در خصوص روغن جوجوبا نشنيده باشيد، البته اين روغن احتمالا يك كدام از شايسته ترين روغن ‌هاي حمل كننده به صورت كلي جهان ميباشد. روغن جوجوبا دربردارنده بخش اعظمي از تركيبات اثرگذار از پاراگراف ويتامين E، مخلوط ويتامين B، سيليكون، كروم، مس و روي ميباشد.
آيا جوجوبا شايسته ترين روغن براي كاهش چين و چروك ميباشد؟ اين روغن حمل كننده اثر گذار دارنده خاصيت ضد التهابي ميباشد كه آن را به يك گزينش ايده ‌آل براي خودداري از پيري پوست تبديل مي ‌نمايد. هم چنين براي عفونت ‌هاي پوستي و بهبود آسيب نيز عالي ميباشد.
غده‌ هاي چربي ما غده‌ هاي ميكروسكوپي در پوست ما ميباشند كه ماده چربي يا اين كه مومي به اسم چربي ترشح مي ‌نمايند. زماني غده‌ هاي چربي ما چربي كمتري ايجاد مي ‌نمايند، شاهد ارتقا بي آبي پوست و گيسو هستيم كه حتي مي ‌تواند سبب به شوره رمز يا اين كه خارش پوست راز هم شود. بافت چربي آدم بسيار مشابه روغن جوجوبا ميباشد، به همين برهان هم مي‌ تواند به شدت در بهبود بي آبي و هم چنين تندرست كلي پوست مفيد باشد.
مزيت اصلي روغن جوجوبا اين ميباشد كه مي‌ تواند نقش سبوم يا اين كه چربي طبيعي پوست را بازي نمايد و زماني كه تن ما به صورت طبيعي اين فعاليت را انجام ندهد، پوست و گيسو مارا مرطوب مينمايد. از طرف ديگر، چربي بسيار زياد، كه هنگامي حادثه مي ‌افتد كه سطح هورمون بالا باشد، مي‌ تواند سبب به پوست چرب و آكنه شود. روغن جوجوبا هم براي از في مابين بردن تجمع چسبناك و يا اين كه روغن اضافي نيز عالي ميباشد، به اين ترتيب سطح روغن شمارا متعادل نگه مي ‌دارااست. اين منجر ميگردد كه جوجوبا يك معالجه طبيعي اثرگذار براي اگزما و يك معالجه خانگي براي آكنه باشد، به طولاني تر اين كه براي ديگر حالت كم آبي پوست مطلوب ميباشد و مي ‌تواند به التيام آفتاب سوختگي نيز ياري دهد.

7روش براي جوانسازي دور چشم

۹۵ بازديد

۷ سفارش براي جوانسازي به دور ديده از گويش يك كارشناس پوست

بهترين كرم دور چشم

۱. مرطوب كردن پوست حريم ديده

مرطوب كردن پوست، يكي آن كارهايي ميباشد كه بيش تر ما آن را حداقل مي گيريم و پشت‌گوش مي‌اندازيم. پوست خويش را مانند يك دانهٔ انگور فكر كنيد. زماني اين انگور آب ازدست ميدهد، به تدريج پوست آن عده ميشود و چروك‌ها نمايان ميشوند. اما هنگامي آب را به آن برمي‌گردانيد، مجدد تپل و فربه مي شود و خطوط و چروك‌ها از دربين ميروند. همين رخداد براي پوست حريم ديده نيز فيس ميدهد. از آن‌جا كه پوست حريم ديده، فاقد غده‌هاي چربي (يا اين كه به عبارتي مرطوب‌كننده‌هاي طبيعي پوست) ميباشد، اضافه مستعد بي آبي و ساخت چروك ميباشد.
يكي رايج‌ترين سؤالاتي كه درمورد مرطوب كردن اين بخش رخ پرسيده ميشود، اين ميباشد كه آيا مي‌اقتدار از مرطوب‌كنندهٔ پوست خويش براي پوست حريم ديده نيز استعمال كنيم. جواب اين سؤال مثبت ميباشد. تا‌زماني‌كه اين مرطوب‌كننده موجب تحريك و سوزش ديده نشود و رطوبت كافي را توليد نمايد، مي‌قدرت از آن بهره مند شد.
اما به‌خيال و خاطر داشته باشيد كه به‌عامل نازك بودن پوست حريم ديده، ممكن ميباشد اين نصيب از پوست به كرم‌هاي معمول رخ حساس باشد. در حالتي‌كه شم سوزش مي كنيد يا اين كه ديده‌هايتان قرمز‌رنگ يا اين كه اشك‌آلود مي‌گردد، از مرطوب‌كنندهٔ رخ براي حريم ديده خويش به كار گيري نكنيد و به‌جاي آن پولي را صرف خريد كرم اختصاصي حريم ديده نماييد.
معمولا در كرم‌هاي ديده، مواد تشكيل‌دهنده‌اي موجود است كه احتمال اينكه اثر نامطلوبي روي ديده‌ها داشته باشند، كمتر ميباشد. در‌اين كرم‌ها مقادير كافي از مواد فعالي موجود است كه در كاهش چروك و خطوط ريز حريم ديده و درنتيجه جوانسازي بدور ديده گيسؤثر مي باشند.
۲. بازبيني مواد تشكيل‌دهندهٔ كرم به دور ديدههنگامي ميخواهيد كرم به دور ديده قابل قبولي براي خويش پيدا نماييد، بايستي بدانيد كه قصد برطرف كردن و معالجه چه مشكلي را داريد و برهمين اصل، كرمي را تعيين فرمائيد كه دارنده مواد تشكيل‌دهندهٔ مطلوب براي برطرف كردن نقص‌ شما باشد. به‌دنبال مواد تشكيل‌دهنده‌اي را معرفي مي كنيم كه براي برطرف كردن خطاها متعدد مرتبط با پوست حريم ديده مطلوب ميباشند:
برطرف كردن خطوط ريزعلاوه بر لوسيون‌ها و كرم‌هاي آب‌رساني كه كمبود رطوبت حريم ديده را كاهش مي دهند، بايستي به دنبال مواد تشكيل‌دهنده‌اي باشيد كه اثر «صاف‌كنندگي» فوري دارا هستند. چهت نيل به‌اين فيض در پي مواد تشكيل‌دهندهٔ توانمند‌تري باشيد كه موجب تحريك ايجاد كلاژن مي گردند. اين مواد مشتمل بر مورد ها پايين مي‌باشند:
رتينوئيد (با تجويز دكتر)رتينول (آيتم‌هاي فارغ از نياز به ورژن و تجويز پزشك معالج)مشتقات ويتامين Aپِپتيدهاعامل ها رويشبرطرف كردن رينگ‌هاي تيره ذيل ديده يا اين كه هايپرپيگمنتيشن (hyperpigmentation)

مواد تشكيل‌دهندهٔ پايين موجب برطرف شدن هايپرپيگمنتيشن يا اين كه رينگ‌هاي تيرهٔ ناشي از اشعهٔ UV خورشيد مي شوند:
آربوتين (arbutin)هيدروكينون (hydroquinone)كوژيك اسيد (kojic acid)ويتامين Cسويا (soy)نياسيناميد يا اين كه نيكوتيناميد (niacinamide، ويتامين B3)آزلائيك اسيد (azelaic acid)برطرف كردن پف پايين ديدهبا داشتن خواب كافي يا اين كه نوشيدن آب به‌مقدار مناسب به‌آساني مي‌اقتدار پف تحت ديده را معالجه كرد. دربين مواد تشكيل‌دهندهٔ كرم‌هاي حفظ از پوست نيز مواد تحت ميتوانند براي كاهش پف ذيل ديده موثر باشند:
كافئينپلي‌فنول‌هاي چاي سبز و ميوهٔ قهوه (coffeeberry)دي‌پپتيد ۲ (dipeptide-2) (آيليس، Eyeliss)بيد علفي (willow herb)برطرف كردن اشتباهات و نگراني‌هاي كليبراي برطرف كردن نگراني‌ها و اشتباهات كلي‌خيسِ جان دار در پوست حريم ديده مي بايست به دنبال آنتي اكسيدان ها باشيد. اين مواد حاذق در از در بين بردن راديكال هاي آزادي كه دراثر تابش UV، سيگار و آلودگي‌ها در پوست ساخت مي شوند، موئثر مي باشند. اين مواد ميتوانند در مراحل پيري نيز وقفه توليد نمايند و پيري را به تأنه بيندازند.
آنتي‌اكسيدان‌هاي جانور در كرم‌هاي محافظت از پوست عبارت‌اند از:
ويتامين Cويتامين Eچاي سبزويتامين B3 (نياسيناميد)۳. مدام درمورد پوست حريم ديده خويش به‌آرامي و با ملايمت كار فرمائيداز تزكيه پيرايش ديده‌ها گرفته تا به كار گيري از توليد ها متعدد براي پوست حريم ديده، مدام مي بايست با متانت و ملايمت فعاليت فرماييد. به عبارتي‌طور كه پيش‌خيس گفتم، پوست ذيل ديده بسيار نازك و حساس ميباشد. به همين ادله هرگونه فشار مازاد ناشي از عمل‌هاي روزانه‌ قادر است موجب توليد خطوط و چروك ريز بيشتري شود. پيرو، روند انجام محافظت‌هاي روزمرهٔ پوست به‌چهره آهسته و ملايم را بيان مي كنم:
تزكيه پيرايش ديدهپد پنبه‌اي را به تميز‌كنندهٔ پيرايش ديده موردعلاقهٔ خويش آغشته نمائيد.پد را به‌آرامي روي پوست فشار دهيد.به‌آرامي پد را به‌سمت خارج بكشيد.تا منزه شدن بدون نقص پيرايش ديده، اين عمل را تكرار نماييد.به كارگيري صحيح از توليد ها آرايشي در نزديكي ديدهانگشت كوچك خويش را به كرم و كالا موردنظر آغشته نماييد.با انگشت در نزديكي ديده‌ها ضربه بزنيد. اين عمل را در تمام نصيب‌هاي حريم ديده انجام دهيد. پلك بالا را فراموش نكنيد.اين عمل را تا وقتي تكرار نماييد كه كالا تماما جذب پوست شود.۴. ضرورت حفظ در قبال نوروفروغ خورشيدقرار تصاحب كردن در معرض نوروروشنايي خورشيد نقش مهمي در پروسه پيري پوست ايفا مي نمايد و موجب تيره‌خيس شدن پوست تحت ديده‌ها مي‌گردد. استعمال از كرم ضدآفتابي با اثرگذاري گسترده و گيسؤثر، از مورد ها ضروري هر برنامهٔ حفظ از پوستي ميباشد و مي بايست هر روز از اين كرم‌ها استعمال نمائيد. حتي‌در هواي باراني هم اشعه‌هاي UVA مي توانند به پوست شما جراحت برسانند.
پلك بالا را نيز فراموش نكنيد. پلك بالا يكي نصيب‌هايي ميباشد كه در حين استعمال از كرم ضدآفتاب بيش تر از تمامي گزينه بي‌توجهي قرار مي گيرد.
در حالتي كه به كار گيرئ دوباره از كرم ضدآفتاب روي آرايش و پيرايش (به‌ويژه پيرايش ديده)، غير مطلوب و دردسرساز ميباشد، از عينك‌آفتابي‌اي استعمال فرمائيد كه امكان نگهداري در قبال اشعهٔ UV را دارااست. عينك آفتابي مطلوب علاوه بر ديده‌ها از پوست حريم ديده‌ها نيز در قبال اشعه‌هاي مضر UVA و UVB حفظ مي‌نمايد.
۵. از ماساژ به كار گيري نمائيد

در‌حالتي كه متوجه گرديده‌ايد كه برخي وقت‌ها، پايين ديده‌هايتان پفي ساخت مي شود و گهگاه نيز از در بين مي‌رود و هنگامي خسته‌ايد يا اين كه خوب نخوابيده‌ايد، معين‌خيس مي‌گردد، ماساژي بي آلايش ميتواند در رفع آن گيسؤثر باشد.
علاوه بر عامل ها ژنتيكي، احتباس آب نيز ميتواند موجب پف‌كردگي ذيل ديده‌ها شود. احتباس آب ميتواند سودٔ مصرف نمك زياد، خواب ناكافي يا اين كه حتي خواب بيش‌ازحد باشد.
ماساژ ذيل ديده در بهبود گردش خون حريم ديده گيسؤثر ميباشد. فشار ناشي از ماساژ به تخليهٔ مايع مازاد حريم اين منطقه و كاهش پف‌كردگي پايين ديده ياري مي نمايد. به كار گيري از غلطك يشميِ سرد و خنك‌گرديده (refrigerated jade roller) نيز قادر است موجب از في مابين رفتن تنش حريم اين حوزه‌ و كاهش پف ذيل ديده شود.
۶. خواب كافي، غذاي خوب، ورزشهنگامي حرف از تغيير و تحول عادت‌هاي روزانه و جوانسازي به دور ديده بين باشد، به‌شدت طرفدار اين بينش هستم كه آنچه در خارج چشم مي‌گردد، رفلكس‌دهندهٔ چيزي ميباشد كه در داخل تن واقعه مي‌ افتد. مدام ۳ گزينه پايين را در معاش روزانهٔ خويش رعايت نماييد:
خواب كافيورزشرژيم‌ غذايي تندرستتلاش نماييد كه هر شب دستكم ۶ ساعت بخوابيد و به‌طور منظم ورزش فرمائيد تا گردش خون در تن‌تان ارتقاء پيدا نمايد. زماني به‌اندازهٔ كافي نمي‌خوابيد يا اين كه ورزش نميكنيد، زودتر حس خستگي مي كنيد و پوست حريم ديده‌هايتان نيز تيره‌خيس و پف‌كرده‌خيس مي شود و «مريض» به‌لحاظ ميرسيد.
شما بايستي رژيم‌غذايي تندرست و متعادلي داشته باشيد. بيش تر به دنبال موادغذايي دارنده پتاسيم بالا مانند موز باشيد. نوشيدن آب كافي در هر روز نيز مهم ميباشد. ضابطه فردي اينجانب، نوشيدن ۸ جام (۲۵۰ گرمي) در روز ميباشد. اما اين مقدار براي اشخاص متفاوت، يكسان وجود ندارد.
سيگار كشيدن و تاثير آن روي پوست بدور ديده: در حالتي كه درپي سوراخ سيگار مي‌باشيد، اكنون هدفٔ ديگري نيز براي اين عمل داريد و آن پيشگيري از پيري و چين‌وچروك زودرس ميباشد. سيگار كشيدن با كاهش جريان خون به پوست و صدمه زدن به سطح هاي كلاژن و الاستين، مراحل طبيعي پيري را سريع‌خيس ميكند. كلاژن و الاستين در استحكام و امكان ارتجاعي پوست نقش دارا‌هستند.
۷. استعمال از طريق‌هاي غيرجراحي

اگرچه پيشگيري مدام مي بايست آيتمٔ نخستين شما باشد (به‌ويژه درصورتي كه كمتر از ۳۰ سال سن داريد)، اما عامل ها ژنتيكي و بالا رفتن سن ميتوانند در پيري پوست شما نقش داشته باشند. در شرايطي كه به جايي رسيده‌ايد كه معالجه‌هاي موضعي اثري ندارند، ميتوانيد از آيتم‌هاي غيرجراحي مانند لايه برداري پوست با ليزر (laser resurfacing)، بوتاكس و تزريق فيلر به كارگيري فرمائيد. با استعمال از اين شيوه‌ها مي توانيد خطوط كنارهٔ ديده‌ها را از در ميان ببريد، گودافتادگي پايين ديده‌ها را برطرف نماييد و ظواهر برنا‌تري پيدا نماييد.
اما با وجود سريع بودن اين شيوه‌ها، هزينهٔ آنان بسيار بالاست. با اعتنا به بالا بودن هزينهٔ اين شيوه‌ها و مستمر نبودنِ فيضٔ به‌دست‌آمده از آنان بهتر ميباشد كه پيش از انجام آن ها با دكتر معالج خويش مشاوره نمائيد. دكتر قادر است به شما بگويد كه آيا به كار گيري از اين نحوه‌ها موردٔ قابل قبولي براي شماست يا اين كه نه.