حيطه پيرامون ديده ها دائماً در درحال حاضر جنبش

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

حيطه پيرامون ديده ها دائماً در درحال حاضر جنبش

۹۹ بازديد

بهترين كرم دور چشم


ورود يوزرهانشاني اينترنتي: گذر كلمه: من‌را به خيال و خاطر بسپاربيماري آلزايمر واژه و كلمه عبور  راي دهيد +81-30رفع چين و چروك حريم ديده  


حيطه پيرامون ديده ها دائماً در درحال حاضر جنبش ميباشد. كه‌اين فرمان از هزاران توشه به هم تناول كردن پلك ها درطول شبانه روز و نيز از چشمك زدن هاي ناشي از كارداران فرنگي سرچشمه مي‌گيرد. حركات مكرر پلك ها منطقه حريم ديده ها را براي تشكيل چين و چروك مستعد ميكند و اين فرايند با ارتقاء سن شدت مي‌يابد. پوست حريم ديده به منجر آن كه از نازكي بيشتري شامل است و در معرض فروغ شديد آفتاب و حركات بسيار زياد ماهيچه‌ها و ماهيچه هاي رخ جاي دارد، زودتر از ديگر بخش هاي چهره در گير چين و پلشت ميگردد.
براي برطرف كردن چين و چروك هاي حريم ديده از صفحه هاي نازك سيب زميني به كار گيري فرماييد. ورق هاي سيب زميني را بعداز بستن ديده هانتان بر روي چروك هاي حريم ديده قرار دهيد و بهمدت 10-15 دقيقه به شرايط متانت باقي بمانيد و آن‌گاه ديده ها را با آب ولرم بشوئيد. براي رفع چين و چروك هاي حريم ديده ماساژ نقش عمده اي بازي مي نمايد. در بالا كرم ضد چروك پايين ديده قابل قبولي را به آرامي به حريم چشمها بماليد و به آرامي با ضربه هاي پياپي پايين ديده و كنار ديده بزنيد و با انگشت اشاره، از كناره فرنگي ديده به طرف كناره داخلي ديده ماساژ دهيد عملكرد فرمائيد انگشت را صحيح روي خطوط چين ها بگذاريد و جنبش دهيد.
رهايي از چين و چروك حريم ديده
براي رهايي از بروز چين و چروك حريم ديده، هر روز صبح بعداز شستن دست و رخ دو تكه پنبه يا اين كه پارچه نخي منزه را با آب سرد ادغام فرمائيد و به مقطع 10 دقيقه روي ديده ها بگذاريد . آنگاه كرم ضد چين و چروك بدور ديده را با آرامي و با ضربه هاي پياپي آهسته پايين ديده بماليد.
كرم ضد چروك پايين ديده (لانولين)
لانولين خالص 5 قاشق غذاخوري، يك شيشه كوچك روغن بادام شيرين، (روغن زيتون يا اين كه روغن كرچك)
لانولين را در ظرفي ريخته روي حرارت بخارآب قرار دهيد. آن‌گاه روغن بادام را به تدريج به آن بيفزاييد آن قدر مي بايست روغن بيشتر گردد تا ادغام زياد رقيق نشود و غلظت كرم را داشته باشد. كرم مهيا گرديده را در كاسه شيشه اي دردار بريزيد اين كرم را در هنگام ماساژ تحت ديده و مواقع ديگر مي قدرت به كار گرفت چون بسيار تقويت كننده ميباشد و سبب رفع چين و چروك هاي حالتي دقيق مي شود. به جاي رغن بادام مي اقتدار از روغن كرچك و يا اين كه روغن زيتون هم بهره برد.
كرم رفع چروك ذيل ديده (گشنيز)
عسل 2قاشق غذاخوري، تخم گشنيز 2 قاشق غذاخوري، روغن زيتون 1 قاشق چايخوري، آب پاره اي .
تخم گشنيز را كوبيده و باطن آب ريخته، روي حرارت بگذاريد وقتي كه آب جوش آمد حرارت را جدا كرده بكذاريد سرد شود محلول را صاف كرده و 3 قاشق غذاخوري از آن را به باطن عسل ريخته و روغن زيتون را هم بيش تر نمائيد و خوب هم بزنيد و روي حرارت بخار آب قرار دهيد و خوب تركيب فرماييد . كرم فراهم گرديده را در پياله دردار بريزيد هر روز دو رتبه از اين كرم به ذيل ديده ماليده و پس از 15 دقيقه كرم را بشوييد.
كرم ضد چروك پايين ديده (ياس)
گل ياس 1 ليوان كوچك، روغن بادام شيرين 5 قاشق غذاخوري.
گل ياس را از گرد و غبار منزه فرماييد مادگي اين گل هورمون هاي متعددي داراست. لذا از اين حيث جايگزين هورمون هاي حيواني در زيبايي شده‌است. گل ياس را در ليوان يا اين كه شيشه اي بريزيد و روغن بادام شيرين را بر روي آن بريزيد بطوريكه روي گل ها را بپوشاند. به دوران 20 روز آن را در مقابل فروغ و روشنايي خورشيد قرار دهيد. آن‌گاه آن را از صاف عبور دهيد كرم به دست آمده جهت معالجه پوستهاي كم آب و چروك بدور ديده بسيار اثرگذار است.
ماسك رفع چروك تحت ديده زيتون
روغن زيتون 2قاشق غذاخوري، سفيده تخم مرغ 1 عدد.
در صدر سفيده تخم مرغ را به قدري بزنيد تا كف نمايد آن‌گاه روغن زيتون را به آن بيفزاييد و خوب ادغام فرمائيد. ادغام مهيا گرديده را به تحت ديده ها ماليده و زمان 20 دقيقه شكيبايي كرده، بعد از آن با شير و پنبه به  آرامي ماسك به دور ديده را تميز كرده و شستشو دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.