اشكال گوناگون ماسك هاي ضد چروك به دور ديده

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

اشكال گوناگون ماسك هاي ضد چروك به دور ديده

۷۶ بازديد

بهترين كرم دور چشم


امرويژه ي نخستين براي رفع چين و چروك بدور ديده ويتامين E ميباشد :طريقهاي رفع چين و چروك به بدور ديده با ويتامين اي

روغنويتامين اي :

به فعاليت گيري هر شبكه‌هاي‌اجتماعي از روغن براي ماساژ پايين ديده درمان قابل قبولي ميباشد براي از در بين بردن چروك هاي پايين ديده و كنار ديده ميباشد .


تركيبآن با كرم :

شما ميتوانيد روغن ويتامين E را با قرص اين ويتامين تركيب فرمائيد و هر شبكه هاي مردمي پيشين از خواب آن را تحت چشمتان ماساژ دهيد .


ماسككردن :

شما مي‌توانيد اين روغن را 15 دقيقه ذيل ديده ماسك فرماييد تا خطوط تيره و چروك هاي كنار ديده پاك شود .


ادغامآن با روغن هاي گياهي:

شما ميتوانيد روغن ويتامين را با روغن هاي ديگر مثل بادام و زيتون تركيب فرمائيد و در شرايطي‌كه با به كار بستن از روغن ها ريلكس نيستيد از كپسول آن به كار گيري فرماييد .


ويتامينايي و قهوه :

ژلي از پودر قهوه و روغن ويتامين E صحيح نمائيد يعني در واقع آن را دم فرمائيد و صبح ها آن را پايين ديده ماسك نماييد .






انواعگوناگون ماسك هاي ضد چروك به به دور ديده1 .ماسك آووكادو :موادواجب :

نصفيكي آووكادوراهتهيه و تنظيم و طريق به كار گيري :

آووكادو ماده اي درجه يك براي پيكار با چين و چروك ميباشد ، اين ميوه بي سابقه حاوي موادتشكيل دهنده مفيدي ميباشد كه بر بدن و پوست ما تاثيرات مثبتي مي ‎گذارد .


به آساني نيمي از ميوه را به نيكي له كرده و به مقطع زماني 20 دقيقه روي پوست حريم ديده خويش نگه داريد و در حالتي‌كه آووكادو با يه خرده از آب آلوئه ورا تركيب شود، فيض بهتري خواهد داشت ( يك قاشق غذاخوري آب آلوئه ورا با 2 قاشق غذاخوري آووكادو له گرديده ) . اين مخلوط را روي پوست حريم چشمان خويش بماليد و اذن دهيد تا 10 دقيقه روي اين نواحي باقي بمانند و بعد از آن چشمان تان را با آب گرم پاك فرمائيد .


2 .ماسك عسل :موادحتمي :

يكزرده تخم مرغيكقاشق خوراك خوري عسلشيوهتهيه و تنظيم و راه به فعاليت گيري :

در فيس داشتن پوست قليل آب و حساس، ماسك عسل براي شما زمينه بسيار قابل قبولي مي ‎باشد . كافي ميباشد كه عسل و زرده را با يكديگر ادغام نمائيد و تركيب را به مدت 15 دقيقه در نزديكي ديده خويش نگه داريد و آن‌گاه چشمان تان را با آب گرم بشوييد .


3 .روغن هاي طبيعي :همينطور براي رويا رويي با چين و چروك هاي حريم ديده مي ‎قدرت از روغن هاي طبيعي مثل روغن زيتون، روغن بادام و روغن هسته انگور فايده پيروزي .


رويكردتهيه و تنظيم و طريق به كارگيري :

هركدام از اين روغن ها رطوبت و موادتشكيل دهنده واجب براي پوست شما‌را مهيا مي ‎نمايند و پس از سپري شد 15 الي 20 دقيقه مي‎توانيد چشمان خويش را بشوييد و روغن ها را از حريم چشمان تان پاك فرمائيد . افزودن 4-5 قطره روغن ويتامين E بدين روغن ها سبب ساز مي‎ شود كه نظير يك كرم شبكه هاي مردمي فعاليت نمايند .


4 .ماسك موز و كره :در صورتي در‌اين بخش از ماسك هاي زيبايي در نمناك گفته ايم ادغام موز و كره سبب آبرساني پوست ذيل ديده شما خواهد شد و از ايجاد چين و چروك در‌اين نواحي پيشگيري خواهد كرد .تمام آنچه كه براي تهيه و تنظيم اين ماسك نياز داريد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.