آرشیو فروردین ماه 1399

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

جادوي زردچوبه براي محو كردن تيرگي به دور ديده

۷۳ بازديد

بهترين كرم دور چشم
جادوي زردچوبه براي محو كردن تيرگي به دور ديدهزردچوبه از گزاره چاشني دوست داستني هندي‌ها ميباشد كه اما خاصيت بي‌شماري هم داراست. پيرو سه طريق را به شما معرفي خوا هيم كرد كه در محو كردن تيرگي به دور ديده عملكرد دارا هستند.
به نقل از فراديد، عمر استعمال از زردچوبه به هزار سال پيش برمي‌گردد، يعني وقتي كه در طب چيني گزينه اعتنا قرار گرفت. اين ماده جادويي در گونه هاي معالجه‌ها و دردها از سرما خوردگي و سرما خوردگي گرفته تا بيماري‌هاي دور از شوخي‌خيس مثل سرطان.
از ساير خاصيت زردچوبه، خواص ضد پيري آن ميباشد كه دليلش نيز وجود آنتي اكسيدان فراوان در باطن تركيبات زردچوبه ميباشد. زردچوبه رنگ، عطر و مزه خاصي داشته و در اشكال غذاها استعمال مي‌گردد.
زردچوبه اضافه خواص خويش را وامدار وجود ماده‌اي به اسم «كوركومين» ميباشد. كوركومين جديدا كانون دقت مطالعات فراواني بوده و نتيجه ها نشان ميدهد كه‌اين ماده دربرگيرنده مقادير فراواني آنتي اكسيدان، مواد گندزدا و همينطور مواد با خواص ضد التهاب ميباشد.
علاوه بر اين مسائل، زردچوبه سرشار از فيبر و مواد مفيد مهم مانند مواد آلي و ويتامين‌ها نيز است. زردچوبه هيچگونه دلايل جانبي نداشته و مي‌قدرت از آن در كمال خيال به كار گرفت.
در دست گرفتن ديابت، معالجه جراحت‌ها، التيام درد، بهبود سالم و ظواهر پوست، دوري از بيماري ديابت، پرهيز از آرتروز، تقويت سالم كلي قلب، گندزدايي كبد، ياري به گوارش، پيشگيري از سرطان و بهبود سالم ديوانه از گزاره خاصيت اين چاشني جادويي ميباشد.
كاربرد ضد پيري
مي‌اقتدار زردچوبه را در اشكال غذاها بهره مند شد، ولي نوآوري يك خانم در استعمال از زردچوبه بسيار جذاب بود. يك زن كه از سياهي به دور ديده مشقت ميبرد، ميگويد كه تمام توليدها در بازار را آزمون كرده و به سود مناسب دست نيافته ميباشد. البته ادغام زردچوبه لحاظ اورا تغيير و تحول اعطا كرد.
وي از «خمير زردچوبه» براي محو كردن تيرگي بدور ديده‌هايش بهره مند شد و نكته جذاب اينجاست كه در به عبارتي 5 روز اوليه پاسخ گرفت.
وي ميگويد كه بعداز ماليدن مخلوط زردچوبه دور ديده‌هايش، اوليه اذن اعطا كرد تا پاره اي بگذرد. بعد از آن صورتش را با آب شسته و به عبارتي لحظه متوجه زنده‌خيس شدن پوستش شده‌است.
خمير زردچوبه
براي تنظيم اين ادغام، كافي ميباشد پاره اي پودر زردچوبه را با نصف قاشق چايخوري آب ليمو و يك قاشق چايخوري آب گوجه و پاره اي آرد مخلوط نماييد. مخلوط فوق را بر روي سياهي به دور ديده ماليده و اذن دهيد 10 دقيقه به به عبارتي موقعيت بماند.
روش ديگر مخلوط زردچوبه و آب آناناس ميباشد. اين ادغام را نيز ميتوانيد مانند ادغام قبل بر روي تيرگي به دور ديده ماليده و آنگاه بعداز 10 دقيقه آن را بشوييد. هر دو آيتم موجب پر‌نور شدن رنگ پوست به دور ديده ميگردند. شيوه سوم شير طلايي اسم داراست.
مواد مايحتاج و نحوه تهيه و تنظيم شير طلايي
شير طلايي از ديرباز در يوگا گزينه به كارگيري قرار مي‌گرفت. شيوه ايجاد آن بي آلايش بوده و عملكرد فراواني در معالجه انگل، عفونت‌هاي كليوي، چروك پوست، عفونت مثانه، اسهال، آنفولا‌نزا، تب، دردهاي ماهيچه‌اي، برونشيت و سردرد داراست.
نصف فنجان زردچوبه آسياب گرديده
يك فنجان شير
يك قاشق چايخوري عسل طبيعي
نصف قاشق چايخوري روغن نارگيل طبيعي
يك چهارم قاشق چايخوري فلفل سياه نو
يه خرده دارچين
پيشين از هر چيز، شير را جوشانده و دارچين را به آن بيش تر فرماييد. آن‌گاه عسل، زردچوبه، فلفل سياه و روغن نارگيل را به آن بيش تر فرماييد. آنگاه شير را تا عصر جوش داخل شدن هم بزنيد. صرفا حواستان باشد كه شير جوش نيايد. شير طلايي شما فراهم مصرف ميباشد.