سياهي به دور ديده

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

سياهي به دور ديده

۵۸ بازديد

 بهترين كرم دور چشم
سياهي به دور ديده اكثر وقت ها تحت عنوان رينگ يا اين كه سايه‌ي به دور ديده نيز شناخته مي شود. براي رفع سياهي بدور ديده مي بايست نخستين عارضه ها آن را بشناسيد. عوارض اصلي ساخت اين رينگ‌ در بدور ديده‌ها را مي‌اقتدار دست اندركاران موروثي، بالا رفتن سن، بي آبي پوست، فغان‌هاي طولاني‌زمان، ساعت ها طولاني عمل مقابل كامپيوتر، استرس‌ ديوانه و فيزيكي، نادر خوابي و رژيم غذايي نامناسب دانست كه هم مردان و هم زنان را در تيم‌هاي سني گوناگون سرگرم ميكند.

براي شناخت با معالجه سياهي به دور ديده يار اين نوشته‌علمي از «چطور» باشيد.

مطلقا بخوانيد:حفظ از پوست بدور ديده با روشي طبيعي كه شمارا از اشكال كرم‌‌ها بي‌نياز مي كندمعالجه پف تحت ديده با ۱۲ سفارش بي آلايش البته اثرگذارمعالجه چروك به دور ديده؛ ۹ روشي كه پيري را به تعويق مي‌اندازدرينگ‌هاي تيره‌ي بدور ديده، اختلال پوستي دورازشوخي و مهمي نيستند البته سبب ساز ميشوند تا اشخاص خسته، بي‌شكيبايي، مريض و پيرتر به حيث برسند، شما ميتوانيد به آساني و با به كار گيري بعضا از معالجه‌هاي خانگي از شر رينگ‌هاي بدور ديده خلاص گرديد. به دنبال ۱۰ راهكار را براي از در ميان بردن سياهي بدور ديده بيان ميكنيم.
١. روغن بادامروغن بادام، ادغامِ طبيعيِ فوق‌العاده‌اي براي معالجه سياهي بدور ديده ميباشد. چرب كردن حريم ديده با روغن بادام به حذف اين رينگ‌هاي چشمي ياري مي نمايد، علاوه بر روغن بادام مي بايست از ويتامين E هم براي حذف اين رينگ‌ها به كار گيري نمائيد.
قبلي از خواب مقدار پاره اي روغن بادام را بدور ديده بماليد و به آرامي آن را ماساژ دهيد.بگذاريد در حين شب روي پوست‌تان بماند.صبح روز سپس آن را با آب سرد بشوييد.اين طرز را تا حذف بدون نقص رينگ‌هاي به دور ديده ادامه دهيد.٢. خيار




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.