محصول ها آرايشي و بهداشتي

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

محصول ها آرايشي و بهداشتي

۱۰۹ بازديد


گلاب نيز در بخش اعظمي از محصول ها آرايشي و بهداشتي به فعاليت مي رود چون آنتي اكسيدان عالي ميباشد و دربردارنده ويتامين هاي A و  C بوده و براي پوست بسيار اثر گذار ميباشد.
گلاب منجر رفع خستگي پوست، براق و با تازگي شدن آن و بهبود هرگونه التهابي ميشود. از طرف ديگر، گلاب براي معالجه تحريكات پوستي، قرمزي و التهاب ديده نيز بسيار مؤثر و موثر هست.
براي با تازگي ساختن ديده و از در بين بردن سياهي هاي بدور ديده يه خرده پنبه را با گلاب مرطوب ساخته و بعد از آن آن را به زمان 5 تا 10 دقيقه روي پوست خويش قرار دهيد.
4- عصاره خيار

بهترين كرم دور چشم
براي تهيه و تنظيم عصاره خيار، تنها كافيست كه خيار را رنده نمائيد تا آب و عصاره آن را به دست آوريد.
عصاره خيار براي پوست فيس مخصوصا براي پوست بدور ديده بسيار اثر گذار ميباشد. عصاره خيار سبب تازگي، شادابي و ادب پوست مي‌شود.
با عصاره خيار استرس از شما بدور گرديده و ادب به پوست شما گشوده مي شود. پاره اي پنبه را در عصاره خيار قرار داده و آن را به مقطع 15 دقيقه روي پوست خويش بگذاريد.
5- بابونه
بابونه دارنده مزاياي گوناگون اكثري براي پوست ميباشد چون استرس را التيام داده و به شما وقار ميبخشد. براي از ميان بردن گودال هاي سياه ذيل ديده، قبلي از خواب چاي بابونه بنوشيد. اين فعاليت موجب مي‌شود سياهي هايي كه به خيال استرس و تنش زياد ساخت گرديده اند با از ميان رفتن استرس بهبود يابند.
شيوه ديگر اين ميباشد كه يكي چاي گوني اي بابونه استعمال نشده را در آب معدني بگذاريد و آنگاه به ياري پنبه، آن را روي پوست به دور ديده خويش قرار دهيد. اذن دهيد بابونه به بازه 10 دقيقه روي پوستتان بماند.
6- ميوه و صيفي جات
از اشكال ميوه ها و صيفيجات به حد نصاب مصرف فرمائيد. عملكرد نمائيد نيمه شب كمتر كتاب بخوانيد و بيشتراز حد پشت كامپيوتر ننشينيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.