حريم ديده خويش

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

حريم ديده خويش

۷۳ بازديد


12) روغن ويتامين اي (E): 
مي توانيد هر شب حريم ديده خويش را با روغن ويتامين E ماساژ دهيد تا از شر چين و چروك‌هاي حريم ديده خلاص گرديد. پس از ماساژ دادن بگذاريد كه‌اين روغن 15 دقيقه بر روي پوست شما بماند و بعد از آن آن را از روي پوست خويش بشوييد. شما ميتوانيد اين روغن را با روغن‌هاي ديگري نيز مخلوط نمائيد، مثل روغن زيتون و روغن بادام. بعضي نيز به جاي استعمال از روغن ويتامين E از كپسول آن استعمال مي كنند. 

بهترين كرم دور چشم
13) آب پرتقال:
آب پرتقال يك منشا شناخته گرديده براي كاهش خطوط و چين و چروك‌هاي حريم ديده به حساب ميآيد. يك تكه پنبه را در آب پرتقال بزنيد و دو توشه در روز يك توشه صبح و يك توشه شب به حريم ديده‌ خويش بماليد. اين فعاليت را تكرار فرماييد، پس از يك‌سري هفته مسلما تفاوت را حس خواهيد كرد. تنها مراقب باشيد كه آب پرتقال به داخل ديده شما نرود زيرا اسيدي ميباشد و حس سوزش خواهيد كرد. 
در حالتي‌كه چين و چروك‌هاي حريم ديده‌تان بسيار عميق ميباشد و از هيچ‌كدام از طريق‌هاي بالا پاسخ نگرفتيد بهتر ميباشد كه با يك دكتر معالج پوست مشورت كردن نمائيد تا در رخ نياز طرز‌هاي شيميايي (استعمال از دارو و كرم) را براي شما در لحاظ بگيرد.
حفظ از پوست و گيسو يكي‌از وسيع ترين مواقعي ميباشد كه هر شخص بايستي به آن اعتنا نمايد. با گذر دوران و گذشتن از سن مختص معمولا همگي اشخاص و اضافه خانم ها مشغول مسائل مراقبتي و بهداشتي پوست ميگردند. در حالتي كه اين محافظت ها از سنين تحت خيس استارت شود فيض بهتر و مناسب خيس آن را در سنين فراتر خواهيد رويت كرد.
در شرايطي كه شما هم از سياه بودن تحت ديده خويش ناراضي مي‌باشيد با اين مقاله ياروهمدم وبسايت خانومانه باشيد.
سياهي و چاله ذيل ديده علت هاي متفاوتي ميتواند داشته باشد كه مهم‌ترين آن‌ها نداشتن خواب كافي، موضوع وراثت، بالا رفتن سن و از در بين رفتن انعطاف پوست، غم هاي كليوي، تغذيه نامناسب و تجمع مايع تحت پوست ميباشد.
درين نوشته‌علمي روش هاي معالجه خانگي براي معدود كردن تيرگي ذيل ديده را براي شما بازگو خوا‌هيم كرد.
 
۱- گوجه خارجي
يك قاشق چايخوري آب گوجه را با يك قاشق چايخوري آب ليموي جديد ادغام كرده و با ياري قلموي پاك آن را تحت ديده در نواحي تيره رنگ بماليد، ۱۰ دقيقه طاقت نمائيد و بعد از آن فيس خويش را با آب سرد بشوييد. اين عمل را دو توشه در روز به دوران دو تا سه هفته تكرار نماييد. گوجه خارجي به جهت داشتن ليكوپن براي پوست بسيار موءثر و تحت عنوان ماده اي براي نگهداري از پوست شناخته شده‌است.
 


 
۲- روغن بادام
روغن بادام در بازار به دو فيس روغن بادام تلخ و روغن بادام شيرين موجود هست. روغن بادام تلخ اضافه در آروماتراپي كاربرد دارااست و براي پوست و استعمال هاي خوراكي به فعاليت برده نميشود.
درين شيوه موقع خواب تعدادي قطره روغن بادام شيرين را روي نواحي تيره رنگ تحت ديده ماليده و صبح روز آن‌گاه رخ خويش را بشوييد. هر شب اين عمل را تا زمانيكه تيرگي تحت ديده شما كاهش پيدا كرد، تكرار فرمائيد. بادام مبداء بسيار خير و خوبي از ويتامين E به شمار مي رود، مصرف روغن آن روي پوست تحت عنوان قابل انعطاف كننده طبيعي سبب ساز انعطاف پذيري و نرمي پوست خواهد شد.
 


 
 ۳- آب پرتقال
يك قاشق غذاخوري آب پرتقال طبيعي را با يك سري قطره گليسيرين تركيب كرده و آنرا روي نواحي تيره رنگ تحت ديده بماليد، روستا دقيقه حوصله نمائيد و آن گاه ميتوانيد آن را با آب سرد بشوييد. اين نحوه را مي‌توانيد هر روز صبح يا اين كه هفته اي دو توشه تكرار فرمائيد. پرتقال منبعي سرشار از ويتامين C است كه تحت عنوان ماده غذايي براي معدود كردن تيرگي شناخته شده‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.