ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا

۸۹ بازديد


ماسك آبرسان پوست با خيار و آلوئه ورا
آلوئه ورا به صورت بي نظيري سبب ساز ترميم علائم و خودداري از پيري مي‌شود. همينطور از آن مي قدرت براي رفع كم آبي پوست بهره مند شد. ما براي اضافه كردن خاصيت اين ماسك، به آن خيار هم بيشتر كرده ايم. خيار خواص خنك كنندگي و تميز كنندگي داراست. پيرو با فرمان تنظيم اين ماسك آبرسان پوست بيش تر آشنا ميشويد.

بهترين كرم دور چشم
مواد لازم:ژل آلوئه وراخيارروش تهيه و تنظيم:نصف يك خيار را برش دهيد و به قطعات كوچك تقسيم نمائيد.اين قطعات را باطن تركيب كن بريزيد و آن را پر‌نور كنيد تا خيار به طور كامل له شود.۲ قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا به آن طولاني تر كرده و ادغام فرمائيد تا ماسكي يك پارچه تنظيم شود.براي اخذ شايسته ترين سود، خمير را به صورت هم اندازه روي چهره خويش بماليد و ماساژ دهيد. توصيه مي‌كنيم تا‌هنگاميكه ماسك كم آب ميگردد، وقار خويش را محافظت فرمائيد و به تماشاي تلويزيون يا اين كه قرائت كتاب سرگرم گرديد. بعداز سپري شد حدود نيم ساعت، ماسك را با آب خنك بشوييد و پوست خويش را با يك حوله قابل انعطاف كم آب فرماييد. پوست شما شم تازگي و جواني خواهد كرد!
۴. ماسك آبرسان پوست با انگور
اسيد ضعيف جان دار در انگور تحت عنوان يك اكسيد كننده ملايم فعاليت ميكند و سلول هاي مرده پوست را به صورت موثري از در بين مي‌برد. همينطور ويتامين E مو جود در آن به پوست شما امداد مينمايد تا رطوبت لازم براي تندرست ماندن را محافظت نمايد. اين ماسك هم تحت عنوان ماسك آبرسان و هم تحت عنوان لايه بردار كار مي‌نمايد.
مواد لازم:۱۲ حبه انگورآردطريق تهيه و تنظيم:۱۲ حبه انگور را در يك پياله ريخته و خوب له نماييد.۱ قاشق چايخوري آرد بر روي آن بپاشيد.آنها را خوب تركيب نمائيد.بعداز تنظيم خمير با انگور و آرد، تركيب را روي رخ خويش بماليد. بگذاريد ماسك به برهه زماني ۱۵ دقيقه بر روي پوستتان بماند. در حالتي كه به جهت اسيد جان دار در انگور شم غم كرديد، بلافاصلهً ماسك را منزه فرمائيد. پس از ۱۵ دقيقه فيس خويش را با آب ولرم بشوييد و با يك حوله قابل انعطاف كم آب نمائيد. پوست شما كشيده خيس و قابل انعطاف خيس خواهد شد.
۵. ماسك آبرسان پوست با نمك اپسوم و عسل
نمك اپسوم يك ماده معدني خالص (سولفات منيزيم) ميباشد كه ميتواند تاثيرات فوق العاده اي بر روي پوست شما داشته باشد. اين ماده با راديكال هاي آزاد جنگ مي‌نمايد، التهاب را كاهش ميدهد و سموم را از پوست شما بيرون مي نمايد. اين نمك را با عسل كه خواص آبرساني قدرتمندي داراست مخلوط نمائيد و ماسكي بي سابقه بدست آوريد.
مواد لازم:نمك اپسومعسلطريق تنظيم:۲ قاشق غذاخوري نمك اپسوم را در يك ظرف بريزيد.۲ قاشق غذاخوري عسل به آن بيش تر فرماييد.آنها‌را ادغام فرمائيد تا خمير تشكيل شود.خمير را روي پوست خويش بماليد و به دوران ۳۰ دقيقه يا اين كه تاوقتي‌كه ماسك كم آب شود، استراحت نمائيد. بعد فيس خويش را با آب ولرم بشوييد و به آرامي پوست خويش را كم آب نماييد.v

فواید آلوئه ورا برای پوست

استفاده منظم از آلوئه ورا بر روی صورت یا پوست فواید بسیار زیادی دارد. محققان تشخیص داده اند که می توانید از ژل آلوئه ورا برای ترمیم زخم، مرطوب کردن پوست خشک، درمان پسوریازیس یا درماتیت و درمان سوختگی استفاده کنید.حساسیت پوستی در بارداری

در این قسمت نتایج جدیدترین تحقیقات علمی در مورد مزایای استفاده روزانه از آلوئه ورا برای پوست آورده شده است.

1-آلوئه ورا می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند

ژل آلوئه ورا به تسریع ترمیم زخم ها کمک می کند و شما می توانید آن را روی پوست خود بمالید.بهترین دکترهای پوست تهران

آلوئه ورا حاوی ترکیبات ضد التهاب و ضد باکتری است که به بهبودی زخم ها کمک می کند. محققان دریافته اند که ترکیبات موجود در آلوئه ورا همگی به ترمیم زخم ها کمک می کنند. یک مطالعه نشان داد که زخم های درمان شده با ژل آلوئه ورا تقریبا 3 روز سریعتر از زخم های دیگر بهبود میابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.