استفاده از وازلين براي دور چشم

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

استفاده از وازلين براي دور چشم

۱۰۰ بازديد


آرايش و پيرايش عروس0 نظـــربه روز رساني در: نوامبر 5, 2019 تعداد بازديد: 20,287وازلين تراپي و خاصيت باورنكردني آن در سال 2020vaseline-therapyوازلين نوعي روغن معدني ميباشد كه در سال 1859 كشف گرديده و از سال 1982 به وسيله شركت ها آرايشي بهداشتي به بازار عرضه گرديده و آيتم استعمال قرار گرفته ميباشد.

بهترين كرم دور چشم
در عالم امروز زيبايي و بهداشت پوست بسيار گزينه دقت قرار گرفته ميباشد و هر روز شاهد تبليغات گسترده ي رسانه ها در باب يك فرآورده نو درين حوزه هستيم. كه اكثر وقت ها اين توليد ها شالوده ي شيميايي و غير طبيعي دارا‌هستند كه در كنار فوايد بسيار مي‌توانند، عوارضي هم داشته باشند. البته وازلين يك كالا با اساس ي طبيعي و معدني ميباشد كه خاصيت باورنكردني داراست. شركت ها مختلفي عملكرد كرده اند، از وازلين در ادغام هاي گوناگون لوسيون، كرم هاي مرطوب كننده ي دست و فيس و بقيه توليد ها به كار گيري نمايند. فيض ي به كارگيري از اين توليد ها در اكثر مواقع با رضايت مشتري همدم بوده ميباشد.
وازلين چه مي‌باشد؟ وازلين يك كرم ژل مانند ميباشد كه از ادغام: پارافين، واكس ميكرو كريستالي و مواد معدني به دست مي‌آيد.
طولاني تر بخوانيد: شناخت با خاصيت روغن وازلين
وازلين و خاصيت باورنكردني آن-وازلين ضد چروك اثر گذار براي به دور ديده و رخ شمااكثري از بازيگران و هنرمندان مطرح كه پوست هايي صاف و روشن دارا هستند، رمز جواني و شادابي پوست شان را در استعمال از وازلين تيتر مي‌نمايند. وازلين تحت عنوان يك كرم ضد چروك بسيار خوب كار مي‌كند.
در صورتي شب ها گذشته از خواب پاره اي وازلين را بر روي پوست چهره بماليد و خوب ماساژ بدهيد و بعداز 20 دقيقه آن را با آب بشوييد، در مقطع كوتاهي شاهد تاثيرات مثبت آن خواهيد بود.
اعتنا داشته باشيد كه پيشين از به كار گيري از وازلين پوست تان را منزه كرده و خوب كم آب نمائيد.ولي طبيعي ميباشد كه چين و چروك هاي سابق و بسيار عميق، با به كارگيري از وازلين ترميم نخواهند شد، وازلين يك لايه ي مرطوب كننده و ضد چروك به حساب مي آيد كه براي چين و چروك خفيف و ريز مفيد ميباشد و قادر است از تشديد چين و چروك هاي فيس شما نيز حفظ نمايد.
-وازلين تحت عنوان لايه بردار پوست شماادغام وازلين و شكر را روي پوست خويش بماليد، بعداز مدتي آن را منزه نمائيد و با آب بشوييد. شكر با دانه هاي ريز خويش تحت عنوان لايه بردار فعاليت كرده و پوست تان را منزه ميكند و وازلين به جهت روغني بودن، پوست تان را مرطوب و قابل انعطاف مي‌كند.
توجه نمائيد كه قبلي از استعمال از وازلين چهره تان مي بايست منزه باشد. براين اساس قبلي از وازلين تراپي بي ترديد مواد آرايشي را از سطح پوست خويش منزه نماييد.
-وازلين تحت عنوان ترميم كننده ي كم آبي لب هاوازلين با مخلوط شكر قادر است كم آبي لب هايتان را برطرف نمايد و سلول هاي مرده ي روي لب هايتان را پاك سازي نمايد. براي اشخاصي كه دارنده لب هاي حساس ميباشند و هميشه از بي آبي و سوراخ خوردگي آنان گلايه مي‌نمايند؛ ميتواند پيشنهاد ي خير باشد. به اين دليل كه لب هاي كم آب در هنگام پيرايش بسيار دردسر ساز مي باشند و ميتوانند زيبايي فرد را ذيل الشعاع قرار دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.