از ميان بردن چين و چروك به دور ديده با انگور

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

از ميان بردن چين و چروك به دور ديده با انگور

۷۵ بازديد

از ميان بردن چين و چروك به دور ديده با انگور

بهترين كرم دور چشم

انگور برش زده را روي چين و چروك بماليد تا اسيدهاي جان دار در آن پوست پايين ديده را محكم نمايد. براي خريداري نمودن سود بهتر، بگذاريد آب انگور به برهه زماني ۱۵دقيقه روي پوست بماند.

 

به اندازه كافي آب بنوشيد و زياد در معرض فروغ خورشيد قرار نگيريد. از‌آنجا كه ديده نصيب حساس تن ميباشد، توصيه ميشود، در آغاز مقدار پاره اي از مواد را روي پوست دست آزمون نمائيد تا از عكس العمل نشان ندادن آن مطمئن گرديد.

 

رفع چين و چروك به دور ديده با چندين پيشنهاد كوتاه

مصرف غذاهاي سرشار از آنتي اكسيدان مانند ميوه هاي جديد و سبزي هاي سرشار از ويتامين C،E، فيتوفنولز و فلاوانوئيد موءثر ميباشد.

 

خواب كافي و غربت از استرس، علايمي از گزاره سياهي بدور ديده، چين و چروك و پف تحت ديده را كاهش مي‌دهد.

 

ويتامين E نيز تاثير چشمگيري در از در بين بردن چين و چروك داراست. كافي ميباشد از روغن ويتامين E به كارگيري نمائيد يا اين كه قرص دربردارنده روغن ويتامين E را مقداري رخنه‌ فرماييد و حريم ديده بماليد.

آب خيار، دربردارنده ماده طبيعي ميباشد كه علاوه بر محكم كردن، پوست پايين ديده را صاف و قابل انعطاف نيز مي‌كند.

 

ماليدن آب آلوئه ورا نيز در از در بين رفتن چين و چروك مفيد ميباشد.

گياه رزماري و دم اسبي نيز به پوست ظواهر قابل انعطاف مي‌دهد.

رفع چين و چروك بدور ديده با روغن بادام

در مصر قديم، براي از ميان بردن چين و چروك كنار دهن و ديده، از روغن بادام شيرين و روغن طبيعي و صمغ كندر به كارگيري مي كردند. اين روغن را به آرامي، روزي ۲ توشه حريم ديده و دهن ماساژ دهيد تا پوست قابل انعطاف شود.

 

رفع چين و چروك به دور ديده با روغن نارگيل

به كار گيري از روغن نارگيل، فيض سريع تري ميدهد كه طي كمتر از يك هفته آشكار ميشود. اين روغن علاوه بر اين كه چين و چروك تحت ديده را از دربين ميبرد، سبب نرمي پوست هم مي‌گردد.

 

 

رفع چين و چروك به دور ديده با روغن كرچك

روغن كرچك، يكي شايسته ترين مواد مرطوب كننده براي تحت ديده محسوب مي‌شود. نخست دست و فيس خويش را با آب بشوييد و كم آب فرمائيد. انگشتان خويش را آغشته به روغن فرماييد و پايين ديده بماليد. براي كسب شايسته ترين سود، اين عمل را پيشين از خواب انجام دهيد. تكرار اين عمل خير فقط چين و چروك را از در بين ميبرد بلكه پوست را برنا و قابل انعطاف مي‌ك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.