خطوط پايين ديده دانايي از پيري را به شما ميدهد

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

خطوط پايين ديده دانايي از پيري را به شما ميدهد

۸۳ بازديد


خطوط پايين ديده دانايي از پيري را به شما ميدهد. با بالا رفتن سن خواص ارتجاعي پوست به تدريج از در بين مي رود و چين و چروك تحت ديده پديدار مي‌گردد ولي اينكه در چه سني و زير چه قوانيني چين و چروك تحت ديده ظواهر شود بسته به حالت محيطي، ژنتيك و سبك معاش هر شخص دارااست.

 بهترين كرم دور چشم
علت چروك بدور ديدهمعالجه قطعي چروك بدور ديده با گياهان و مواد خوراكيشايسته ترين روغن گياهي براي چروك بدور ديده چه ميباشدلوسيون و كرم بدور ديدهمعالجه هاي طبابت چروك بدور ديدهعلت چروك بدور ديدهپوست حريم ديده در مقايسه با ديگر نقاط تن كلاژن و چربي ناچيزي دارااست و بنابرابن طولاني تر مستعد خشك شدن و چروك شدن ميباشند.
در رابطه چين و چروك ها آنهايي كه عمق كمتر از 1 ميلي متر داشته باشند چين و چروك ريز مي‌باشند و چين و چروك هايي كه عمق طولاني تر از 1 ميلي متر داشته باشند را چروك وسيع مي نامند.
بخش اعظمي از اشخاص زودتر از پيري چين و چروك به سراغشان ميايد. با اين وجود علت چروك پايين ديده در جواني و سنين تحت مي‌تواند عارضه ها پايين باشد.
اشعه فرابنفش فروغ خورشيداشعه UV كلاژن پوست را از ميان مي‌برد. كلاژن پروتئين اصليي پوست مي‌باشد و همان طور كه مقدار آن در حوالي ديده ناچيز ميباشد مي بايست از آن مراقبت متعددي بكنيم.
به كار گيري نكردن از كرم ضد آفتاب و قرار دريافت كردن برهه زماني طولاني تحت روشنايي خورشيد مي‌تواند علت چروك ذيل ديده در سنين ذيل باشد.
سيگار كشيدنسيگار كشيدن به مراتب طولاني تر از پيري منجر چروك بدور ديده مي گردد.
اشخاصي كه سيگار ميكشند پوستشان در معرض اكسيداتيو بيشتري قرار مي‌گيرد و سبب جراحت ديدن كلاژن و الاستين مي‌گردد.
همينطور سيگار كشيدن خون رساني را كاهش مي‌دهد و در سود ويتايمن A كمتري به پوست مي‌رسد.

دود سيگار سلول هاي پوست را اكسيد مينمايد و سبب چروك زودرس پوست ميشودانقباض عضله‌ها رخ مثل لبخند زدن و بد خوابيدنحركات متعدد فيس مثل لبخند زدن و اخم كردن ميتوانند منجر چروك به دور ديده شوند.
حتي زماني كه خواب مي‌باشيد فشار هايي كه روي بالشت ميگذاريد عضله هاي فيس شما و همينطور ماهيچه ها پايين ديده پايين فشار قرار ميگيرند و چروك بدور ديده را پديدار مينمايند.

عادات بد خوابيدن و فشار ماهيچه ها فيس روي بالش سبب چروك ذيل ديده مي گرددآلودگيآلودگي فضا معاش تاثير متعددي بر كار راديكال هاي آزاد ميگذارد.
طبق پژوهش ها زناني كه در شهر هاي پرجمعيت و كثيف معاش مي نمايند چين و چروك هاي بيشتري نسبت به زنان روستايي دارا‌هستند.
كمبود خوابصد رد صد مي‌دانيد تن در زمان ساعاتي كه خواب هستيم آغاز به استراحت مي‌كند، بدين معنا كه كليه عضله‌ها تن درحال استراحت ميباشند و از طرفي درين موقع سموم از تن بيرون مي‌شوند. يك كدام از كارهايي كه خواب با پوست مينمايد تهيه PH پوست ميباشد.
در حالتي كه ساعت‌ها خوابمان تهيه و تنظيم نباشد و به اندازه كافي نخوابيم ( 6 تا 8 ساعت ) چروك و سياهي بدور ديده پوستمان را حاد مي‌نمايد.
شكرعلاوه بر عارضه ها شكر مثل بيش تر وزن و بالارفتن قند خون يكي‌از ديگر از معايب شكر ساخت چين و چروك روي پوست و بخصوص بدور ديده ميباشد.
بعد از مصرف قندها فرآيندي به اسم گليكاسيون ( glycation ) در تن صورت مي‌دهد.
كليكاسيون واكنشي غير آنزيمي ميباشد كه در آن قند (گلوكز) با پروتئين مخلوط گرديده و پروتئين را از وضعيت حادي بيرون مينمايد. اين عكس العمل بر روي كلاژن و الاستين اثر بدي مي‌گذارد و موجب چروك بدور ديده مي‌شود.
پوست كم آباشخاصي كه پوست كم آب دارا هستند به مراتب در خطر بدون شوخي تري براي چين و چروك ذيل ديده قرار دارا‌هستند و برهان آن بي آبي به شدت زياد در آن منطقه ميباشد.
براي دوري از اين قضيه اشخاصي كه پوست كم آب دارا هستند هر روز از كرم مرطوب كننده به كارگيري نمايند.
معالجه قطعي چروك بدور ديده با گياهان و مواد خوراكيطرز هاي متعددي براي رفع چروك ديده موجود هست. براي رفع چروك به دور ديده راهكارهاي متعددي مثل استعمال از اشكال روغن هاي گياهي براي بدور ديده و يا اين كه مصرف كرم هاي به دور ديده موجود هست.
رفع چروك به دور ديده هم ميتواند با نحوه هاي خانگي و داروهاي گياهي صورت پذيرد و هم اينكه با طريق هاي طبي و حتي فعاليت جراحي صورت بپذيرد به هر اكنون سبك معاش و رسيدگي به پوست بيشترين نقش را در مراقبت پوستي سواي چروك ايفا مي‌نمايد.
پيرو اين طريق ها را به شما معرفي ميكنيم و در رابطه هريك توضيح مي‌دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.