مهمترين عواملي كه سبب سياهي بدور ديده مي‌شوند

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

مهمترين عواملي كه سبب سياهي بدور ديده مي‌شوند

۸۴ بازديد


همگي دوست دارا‌هستند خوشگل باشند و اين يك مراد قابل احترام ميباشد. يك كدام از مواقعي كه در زيبايي صورت اثرمنفي داراست؛ سياهي و گودال بدور ديده ميباشد. البته براي از در ميان بردن سياهي بدور ديده راهكاري موجود هست؟ آيا ميتوان در منزل و با ماسك هاي طبيعي مثل ماسك زردچوبه فارغ از هزينه زياد چاله و سياهي حريم ديده را معالجه كنيم؟ خوشبختانه جواب اين دو سوال مثبت ميباشد. با اينجانب تا انتهاي اين پست يار و همدم باشيد تا با اين ماسك هاي خانگي و طبيعي به هم پا فوايد آنان آشنا شويم.

بهترين كرم دور چشم
شايد زياد در امر فوايد زردچوبه براي پوست رخ و دورچشم شنيده باشيد. به همين خواسته قصد دارم شمارا بطور يگانه و ويژه با خاصيت ماسك زردچوبه براي بدور ديده و شيوه هاي تنظيم ماسك زردچوبه براي بدور ديده آشنا كنم.
مهمترين عواملي كه سبب سياهي بدور ديده مي‌شوند
كمبود خواباسترسمصرف بيشتراز حد كافئينعمل زياد جلوي كامپيوتركم آبي پوستبالارفتن سنناله زيادوراثتكمبود آهنعدم مصرف آب كافيشايسته ترين راهكارهاي خانگي براي از في مابين بردن سياهي به دور ديدهبراي از في مابين بردن سياهي بدور ديده نخست با ۶ ماسك عالي آشنا مي شويم و آن گاه توضيح مي دهم مواد مصرف شده در‌اين ماسك ها چطور مي‌تواند به رفع سياهي و چاله و پف ذيل ديده ياري نمايند.
ماسك شماره ۱ براي رفع سياهي به دور ديده

اين ماسك براي از در ميان بردن سريع سياهي بدور ديده بسيار مطلوب ميباشد و در ۳ روز مي اقتدار تا حد متعددي سياهي و پف بدور ديده را كاهش بخشيد. اين ماسك موجب شادابي، نرمي و جواني پوست حريم ديده ميشود. از اين ماسك مي توانيد براي تمام چهره خويش هم استعمال نماييد.
مواد لازم جهت تنظيم اين ماسك:
خياربرگ نعناشيرروغن بادام يا اين كه روغن ويتامين Eآلوئه ورانصف خيار ميانگين و ۱۰ الي ۱۲ عدد برگ نعنا را باهم ميكس نماييد و آب آن را بگيريد. دو قاشق خوراك خوري از اين آب را با يك قاشق شير و ۲ قاشق روغن بادام و يا اين كه روغن ويتامين E تركيب كرده و به‌اين مواد ۲ قاشق ژل آلوئه ورا بزنيد.
اين مواد را بهم بزنيد تا موقعيت كرمي بگيرند. آن را در كاسه سربسته قرار دهيد، در سردخانه بگذاريد و هر شب قبلي از خواب آن را حريم ديده خويش بزنيد و صبح با آب سرد چهره خويش را بشوييد. براي دريافت كردن فيض دستكم ۳ شب پي در پي از اين ماسك به كارگيري نماييد. اين ماسك بعنوان ماسك از در ميان بردنده سياهي به دور ديده در ۳ روز شناخته ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.