با پيرايش ترميمي و به كارگيري از رنگهاي تيره و پر‌نور

۷۱ بازديد


با آرايش ترميمي و استعمال از رنگهاي تيره و پر‌نور فونديشن ميتوان ايرادهاي اعضاي چهره را تا حد قابليت و امكان پوشاند در اينجا نيز براي ترميم رينگ هاي سياه و پف به دور ديده ...
 بهترين كرم دور چشم
با پيرايش ترميمي و به كارگيري از رنگهاي تيره و پر‌نور فونديشن و يا اين كه پودر مي توانيم ايرادهاي اعضاي چهره را تا حد قابليت بپوشانيم.  مي‌توانيم با رنگهاي تيره اين اعضاوجوارح را كوچكتر و با رنگهاي پر‌نور آنان را بزرگتر نشان دهيم.  در صورتي‌كه در‌اين فعاليت اعتنا نكنيم، اين لكه هاي تيره وروشن خير صرفا قشنگ نخواهند بود، بلكه صورت را زشت نيز خواهند كرد. در آرايش و پيرايش ترميمي طولاني تر از پودر به كارگيري ميگردد تا از كرم و مايع، چون پودر به راحتي روي فونديشن پخش مي شود. پيرايش ترميمي بر اثر تكرار بهتر مي‌شود زيرا تكرار اين پيرايش سبب ساز مي شود كه متوجه شويم كه چه گونه بايستي اعضاي فيس را با به كار گيري از رنگهاي ضد‌و‌نقيض بدون نقص نشان دهيم.
 
رينگ سياه بدور ديده را  نيز ميتوان با به كارگيري از كرم پودر ترميمي پوشاند. اما عارضه ها متعددي براي افتادن رينگ سياه بدور ديده و گود رفتن و پف كردن پلكها موجود است، مثل نادر خوابي، غذاي نامناسب، مصرف مشروبات الكلي، غم هاي كليوي و... كه در اينصورت بايستي نخست در  رفع خلل اصلي بكوشيم و بعد از آن از پيرايش ياري بگيريم.
 
به هر درحال حاضر، يادتان باشد در آرايش و پيرايش ترميمي و تكميلي رينگ هاي به دور ديده پلكها و حريم ديده را وقتي كه تيره و گود رفته مي‌باشند روشنتر مي‌كنيم و در صورتيكه پف كرده اند براي پوشاندن اين پف ، نخست روي آن را با پودر تيره خيس و حريم آن را با پودر پر‌نور ميپوشانيم و به اعتنا پودر را پخش ميكنيم تا مرزي توليد نشود.

آشنایی اولیه با آرایشگری مردانه

یک آرایشگر حرفه ای اگر درصدی کار کند می توند دو سه میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می توانید روی سود شش، هفت میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.  برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین 15 تا 20 میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 15 تا 28 میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل 50 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

می توانید مثل قدیم، بروید «وردست» یک آرایشگر حرفه ای بایستید و بعد از چند هفته، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان مغازه بزنید باید آموزش ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس سلمانی را به شما بدهند.

آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.