ريمل‌ها دو فرمول اصلي دارا هستند

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

ريمل‌ها دو فرمول اصلي دارا هستند

۸۵ بازديد


ريمل‌ها دو فرمول اصلي دارا هستند:فرمول فارغ از آب كه هيچ آبي رنگ ندارند.فرمول امولوسيون كه دربردارنده آب و روغن مي‌باشند.در فرمول فارغ از آب، هيچ آبي‌رنگ در ريمل نيست؛ براين اساس حريم ديده كمتر سياه و تيره‌ ميگردد و به هنگام تماس با آب نيز به راحتي از دربين نمي‌رود و پايداري و دوام بيشتري روي مژه‌ها دارااست؛ به همين عامل برخي از خانم‌ها اين دسته را ترجيح مي دهند. ولي از طرفي اين ريمل‌ها به رنج منزه و شسته مي شوند و ممكن ميباشد موجب جراحت ديدگي و ريزش مژه‌ها شوند.به اين ترتيب متخصصان سفارش مي نمايند براي مصارف روزمره از ريمل‌هاي ضدآب استعمال نشود و تنها در مواقع مختص آيتم استعمال قرار گيرد.به هنگام خريد ريمل روي جلد آن را به اعتنا بخوانيد؛ در صورتي‌كه واژه «waterproof» روي آن درج نشده باشد، ريمل متبوع امولوسيون ميباشد.

بهترين كرم دور چشم
ريمل زدن براي جلا زدن به نگاه شما اهميت متعددي داراست. براي مژه‌هاي بالا، پيشين از كشيدن برس ريمل روي مژه‌ها، ميله ريمل را روي اساس مژه‌ها بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه‌‌ها بنشينيد. آن گاه اين رنگ را با به كارگيري از برس ريمل از ذيل به بالاي مژه‌ها به خير و خوبي بكشيد. هر چه با توجه‌خيس اينكار را انجام دهيد، نوك مژه‌ها اضافه از هم غير وابسته خواهند شد. مژه‌هاي ذيل را مي بايست با جنبش عمودي ميله ريمل به چپ و راست ريمل بزنيد. اعتنا نمائيد ذيل ديده‌هاي‌تان لك نيفتد.
ريمل را هيچ‌گاه باطن كاسه بالا و زير نكنيد؛ زيرا زودتر كم آب ميشود. پيشين از آنكه ريمل مژه‌ها به طور كامل كم آب شود، با دست مازاد آنان را بگيريد.
نگراني اصلي راجع‌به استعمال از ريمل‌ها و بقيه اثاثيه آرايشي كه با ديده در رابطه مي‌باشند، آلودگي آنهاست. وجود باكتري‌ها، قارچ‌ها و مخمرها در‌اين سيرتكامل اثاثيه آرايشي مصرف آن ها را خطرناك مي كند و قادر است به عفونت ديده و حتي كوري نيز بينجامد. اين دست اندركاران خطرساز معمولا بعداز خريد و با اعتنا به گونه مصرف و روش استعمال از آنان به وجود مي آيند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.