كافئين و آنتي‌اكسيدان هاي مو جود در چاي از روش كوچك‌ كردن رگ‌هاي خوني

۷۸ بازديد


چاي انبان‌اي
بهترين كرم دور چشم
كافئين و آنتي‌اكسيدان هاي مو جود در چاي از روش كوچك‌ كردن رگ‌هاي خوني و كاهش احتباس مايعات موجب از في مابين رفتن رينگ‌هاي بدور ديده و پف ديده ميگردند. بخصوص تانين مو جود در چاي سبب ساز كاهش تورم و تغيير تحول رنگ پوست ميگردد.
دوتا چاي سياه يا اين كه چاي سبز انبان‌اي را به بازه نيم ساعت در سردخانه بگذاريد تا خنك شود.هر انبان را روي يك ديده قرار داده و بگذاريد ۱۰ الي ۱۵ دقيقه بماند.سپس گوني‌ها را برداشته و فيس‌تان را بشوييد.اين فعاليت را يك يا اين كه دو توشه در روز براي تعدادي هفته انجام دهيد.دقت: مراقب باشيد چاي وارد ديده‌تان نشود.
صد رد صد بخوانيد: خاصيت چاي سبز براي پوست و گيسو٩. كمپرس سردكمپرس سرد موجب انقباض رگ‌هاي خوني تحت ديده گرديده و به كاهش پف ديده و حذف رينگ‌هاي بدور ديده ياري مينمايد.
يك ليف خزينه را در آب يا اين كه شير خنك قرار دهيد و آن را به بازه يكسري دقيقه روي ديده‌ها بگذاريد.همينطور مي توانيد كمي يخ را در يكدست پيچيده و آن را تعدادي دقيقه پايين ديده بگذاريد. به جاي آن مي توانيد از نخودفرنگي يخ‌زده، چاي انبان‌اي يخ‌زده يا اين كه قاشق سرد به كار گيري فرماييد.اين فعاليت را چنددفعه در روز تكرار فرماييد.۱۰. زردچوبه

زردچوبه دارنده خاصيت آنتي‌اكسيداني و ضدالتهابي ميباشد كه به كوچك شدن رينگ‌هاي تيره‌ي به دور ديده ياري مي كند. همينطور پوست حريم ديده را قابل انعطاف‌خيس و صاف‌خيس مي‌نمايد.
دو قاشق چاي‌خوري پودر زردچوبه را با آب آناناس ادغام نمائيد تا به طور خميري محكم در بيايد.اين خمير را بدور ديده بماليد.بگذاريد ۱۰ دقيقه بماند آنگاه با يكدست‌ي قابل انعطاف و مرطوب آن را منزه فرماييد.اين فعاليت را روزمره تا وصال به فيض‌ي مناسب ادامه دهيد.در پي بخوانيد: سالم ديده خويش را با اين ۱۰ خوراكي نگهداري فرمائيدبقيه سفارش‌هابه ميزان مناسب بخوابيد و استراحت فرمائيد.از ماليدن زياد ديده‌ها اجتناب نماييد چون اين فعاليت موجب گشاد شدن رگ‌هاي خوني حريم ديده مي گردد كه رينگ‌هاي تيره‌ي به دور ديده را تيره‌خيس نشان مي دهد.پيشين از خواب پيرايش خويش را تميز فرماييد وگرنه به ديده‌ها زخم مي رساند.همت فرمائيد زياد در مقابل آفتاب قرار نگيريد.در زمان روز به مقدار كافي آب بنوشيد تا از احتباس مايعات در تن دوري شود.براي پرهيز از تشكيل گوني‌هاي ذيل ديده كه ناشي از تجمع مايعات در پلك زير ميباشد، هنگام خواب با گذاشتن دو يا اين كه سه بالش پايين سرتان، آن را بالا نگهداريد.رژيم غذايي مطلوب و استعمال از ويتامين‌هاي A، E و C را فراموش نكنيد.سيگار نكشيد و مصرف الكل و مايعات كافئين‌دار را محدود فرماييد، سيگار كشيدن به سلول‌هاي پوست زخم مي رساند و الكل و كافئين موجب كاهش آب تن ميگردند كه تضعيف پوست حساس حريم ديده را در پي خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.