معالجه سياهي به دور ديده

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

معالجه سياهي به دور ديده

۶۲ بازديد


۲- خيار 
بهترين كرم دور چشم
 
در اكثر وقت ها فيلم‌هاي داراي اسم و رسم هاليودد اين يك صحنه آشناست: خانمي كه در هم اكنون راحت كردن دو رينگ خيار روي ديده‌هايش قرار داده ميباشد. خيار علاوه بر معالجه سياهي به دور ديده، پوست حريم ديده را جديد و واضح مي كند. دو برش خيار را به برهه زماني قريه دقيقه روي ديده‌ها به خصوص ناحيه تيره به دور ديده بگذاريد و قريه دقيقه نگه داريد. يادتان باشد نخست پوست فيس را بشوريد و خيار يا اين كه هر ماسك ديگري را روي پوست پاكيزه قرار دهيد. آن‌گاه چهره را با آب سرد بشوريد. اين جنبش را دو تا سه توشه در هفته تكرار فرماييد.
 
۳- گلاب و شير بي نقصگلاب خالص علاوه بر برنا‌سازي پوست چهره و ايفا كردن نقش يك ماسك و تونر بي‌نظير براي پاك سازي پوست، يك شيوه معالجه سياهي به دور ديده ميباشد. كمي پنبه يا اين كه دوتا پد را به گلاب آغشته نماييد و به طور دوراني روي حيطه پاكيزه و شسته گرديده بدور ديده‌ها بگذاريد. ۱۵ دقيقه طاقت فرمائيد و آن گاه با آب سرد بشوريد. اين عمل را ۲ تا سه توشه در هفته انجام دهيد تا فيض لازم را بگيريد. ميتوانيد پاره اي شير بي نقص را هم به گلاب بيش تر فرمائيد.
مسلما بخوانيد  شايسته ترين اشكال چاي براي تندستي و معالجه گونه هاي بيماري‌ها مثل آنفولا‌نزا و آنفولانزا 
۴- گوجه خارجيمي‌دانستيد گوجه خارجي خواص سپيد كنندگي و پر‌نور كنندگي براي پوست تن دارااست؟ به همين استدلال گوجه خارجي يك معالجه قطعي براي سياهي و تيرگي به دور ديده به حساب ميآيد. براي تنظيم ماسك گوجه خارجي براي معالجه سياهي به دور ديده، ۱ قاشق غذاخوري گوجه خارجي رنده گرديده را با يك و نيم قاشق چايخوري آب ليمو ترش ادغام فرماييد و به آرامي روي پوست پاكيزه حريم ديده بماليد و اذن دهيد به بازه ۱۰ دقيقه روي پوست به دور ديده باقي بماند. آن‌گاه رخ را با آب سرد بشوريد. استعمال از اين ماسك را ۲ تا ۳ توشه در هفته تكرار فرمائيد.
 
۵- انار و آب انار بخوريد 

 
آب انار يا اين كه ميوه انار يك كدام از شايسته ترين خوراكي‌ها براي گشوده شدن رنگ رخسار و معالجه سياهي به دور ديده ميباشد. براي دريافت كردن فيض قطعي روزمره يكي انار ميل فرماييد. از گوشت‌هاي سپيد درون ميوه انار كه دانه‌ها را در بر گرفته غافل نشويد. تناول كردن سه استكان آب انار سه توشه در هفته هم بسيار اثرگذار ميباشد. به عقيده پزشكان بهتر ميباشد انار را به ياروهمدم دانه و گوشت سپيد باطن انار آب بگيريد و ميل فرماييد. انار به پاك سازي كبد ياري كرده و منجر خوشرنگ شدن پوست رخ مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.