كرم‌هاي زيادي براي از در ميان بردن تيرگي

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

كرم‌هاي زيادي براي از در ميان بردن تيرگي

۸۴ بازديد


كرم‌هاي زيادي براي از در ميان بردن تيرگي ذيل ديده وجود دارا هستند كه خير صرفا موءثر نيستند بلكه حتي ممكن ميباشد دربردارنده مخلوط‌هاي مضر براي پوست باشند. به گفته پزشكان ترازو عمق حدقه‌هاي ديده كه با استخوان‌هاي سيرتكامل و پيشاني در رابطه مي باشند موجب مي گردد نوروفروغ تابيده گرديده به طور به راه‌هاي مختلفي منعكس شود. به همين برهان بعضي اشخاص اظهار ميكنند به رغم آن كه در طول كودكي خواب كافي داشته‌اند البته پايين ديده‌هايشان تيره ميباشد.

بهترين كرم دور چشم
پزشكان معتقدند طريق‌هاي طبيعي براي از در بين بردن هاله سياه پايين ديده‌ها تاثيرگذار مي باشند و بعضي از اين شيوه‌هاي اثر گذار عبارتند از:
خواب منظمكمبود خواب استدلال ابتدا تيرگي پوست ذيل ديده ميباشد. به همين ادله پزشكان به اشخاص پيشنهاد مينمايند هنگام شب زود بخوابند و 30 دقيقه پيش از خوابيدن نيز تمام وسايل الكترونيكي را از خويش به دور نمايند.
عدم مصرف شكرپزشكان معتقدند رژيم غذايي دربردارنده آنتي‌اكسيدان‌ها و كاهش مصرف شكر فرآوري گرديده از التهاب تن مي‌كاهد و يكي‌از اثرات كاهش التهاب در تن رفع رينگ سياه تحت ديده ميباشد.
مشاوره با كارشناس حساسيتحساسيت يكي مهم ترين دست اندركاران تيرگي ذيل ديده ميباشد. وقتي كه تن با مواد حساسيت‌زا مواجه مي‌گردد، ملتهب گرديده و ديده‌ها اولي قسمتي از تن مي‌باشند كه‌اين التهاب را نشان مي دهند.
به كارگيري از عينك آفتابيآفتاب موجب تضعيف كلاژن جانور در رگ‌هاي خوني گرديده و در سود رگ‌هاي خوني در گير پاره‌گي گرديده و خون بيشتري وارد بافت‌ها مي‌گردد و اين موقعيت به تيره شدن پوست ذيل ديده مي‌انجامد.
مصرف چاي«تانن» جان دار در چاي سياه از انبساط رگ‌هاي خوني مي‌كاهد. همينطور مخلوط‌هاي مو جود در چاي سبز دربردارنده آنتي اكسيدان ميباشند كه به ترميم سلول‌هاي جراحت‌چشم امداد مي كنند و اين دو فاكتور در كاهش تيرگي ذيل ديده اثر گذار مي‌باشند.
به كار گيري از ماسك شيريك كدام از طبيعي‌ترين طرز‌هاي معالجه تيرگي پوست پايين ديده به كارگيري از ماسك شير ميباشد. پزشكان به اشخاص سفارش مينمايند يه خرده شير را روي پوست قرار داده و بعداز يك سري دقيقه آن را شست و شو دهند.
مرطوب كردن پوستپزشكان معتقدند به كارگيري از مرطوب كننده‌هاي ملايم كه دربردارنده روغن‌هاي طبيعي و موءثر مي‌باشند قادر است در مرطوب نگه داشتن آن و نگهداري سالم پوست مفيد باشد.a

7 روش طبیعی موثر برای رفع تیرگی قوزک، آرنج و زانو

برای حل این مشکل می توانید از هر یک از روش های زیر به دلخواه خود استفاده کنید:

1- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید و چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را خوبی مخلوط کنید و روی نواحی سیاه پوست خود بمالید. این روش نه تنها باعث کمرنگ شدن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

2- برای رفع تیرگی پوست می توانید از لیمو استفاده کنید. برای اینکار لیمو را له کنید و مقداری شکر در آن بریزید. سپس این مخلوط را به آرامی روی پوست بمالید تا تیرگی های آن از بین برود. می توانید به جای شکر از نمک نیز استفاده کنید.

3- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید، چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را بخوبی مخلوط کنید و روی نواحی تیره ی پوست خود بمالید. اینکار نه تنها باعث از بین بردن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.