روغن بادام شيرين رينگ هاي سياه تحت ديده

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

روغن بادام شيرين رينگ هاي سياه تحت ديده

۹۵ بازديد


روغن بادام شيرين رينگ هاي سياه تحت ديده را مخفي مي‌كندويتامين E و اسيدهاي چرب امگا۶، مواد تشكيل دهنده جادويي اين روغن مي باشند. فولر ميگويد: روغن بادام، معدود شدن آب تن را كه ميتواند سبب ساز معلوم خيس شدن رينگ هاي تحت ديده شود، جبران مي‌كند ۲ يا اين كه ۳ قطره روغن بادام (يا اين كه يك كرم ديده دربردارنده روغن بادام) را صحيح گذشته از خواب، به آرامي و سواي مالش، به دور حيطه حريم چشمتان بزنيد. مراقب باشيد روغن در ديده شما نرود.
بهترين كرم دور چشم

 
كرم به دور ديده روغن نارگيل و روغن جوانه گندمبراي تنظيم اين كرم به دور ديده، به اندازه معادل از دو روغن جوانه گندم و روغن نارگيل را با هم در يك كاسه بلوري ادغام كرده و آن را روي حرارت غير بدون واسطه قرار دهيد تا جايي كه اين دو تماما با هم ادغام شوند.
نيازي به حرارت دادن طولاني زمان وجود ندارد.اكنون شكيبايي نماييد تا اين ادغام به طور كامل خنك شود.سپس آن را در ظرفي منزه بريزيد و در يخچال فريزر آن را حفظ نمائيد.
شبها و حتي روز مي‌توانيد با نوك انگشت با اين روغن به وضعيت ضربه اي و آهسته، به دور ديده بزنيد.با اينكار  از پوست حريم ديده به نيكي نگهداري كرده و جذابيت صورت شما سال هاي سال مراقبت خواهد شد.
 
طريق ي به كارگيري از روغن كرچك براي رفع تيرگي بدور ديدههرشب پيشين از رفتن به رختخواب، تعدادي قطره از روغن كرچك رو بدور چشمتون زده و به دوران دو دقيقه به آرامي ماساژ دهيد. روغن كرچك به تنهايي و سواي اضافه كردن هر ماده ي ديگري در رفع تيرگي هاي به دور ديده بسيار موثره.
مخلوط شير و روغن كرچك، موثر براي پوستاسيد لاكتيك جان دار در شير به لايه برداري پوستتون ياري ميكنه و سلول هاي مرده رو از سطح پوست منزه ميكنه. پس براي لايه براداري و رفع سياهي به دور چشمتون اين ادغام عالي رو از دست ندين. شير و روغن كرچك رو به نسبت معادل با هم ادغام كرده و هر روز به بازه زماني يك ساعت روي پوستتون قرار به اين. آن‌گاه با آب گرم صورتتون رو بشورين.
روغن كرچك و روغن بادامروغن بادام خواص قابل انعطاف كنندگي داره و نقش موثري در تغذيه و آبرساني پوست ايفا ميكنه. يك‌سري قطره از هر روغن رو جداگانه كرده و باهم تركيب فرمائيد. به دور چشمتون رو با آن ماساژ دهيد و اين عمل رو هر شب پيشين از خواب تكرار فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.