سياهي به دور چشم تان را با يك تركيب جادويي براي هميشه از در بين ببريد

۷۹ بازديد


سياهي به دور چشم تان را با يك تركيب جادويي براي هميشه از در بين ببريد
سياهي دور چشم يكي مشكلاتي كه بر اثر عوامل بخش اعظمي مانند كم خوابي, عوارض ارثي و نگهداري خطا از پوست در اطراف صورت به وجود مي آيد در اين مقاله يك تركيب جادويي را به شما معرفي مي‌كنيم كه سياهي به دور چشم تان را براي هميشه از بين مي برد

بهترين كرم دور چشم
يك مخلوط جادويي و موثر براي از ميان بردن سياهي بدور چشم

سياهي دور چشم و گودال چشم صد رد صد ظاهر صورت را كمي زشت و خسته ميكند. علت اصلي پديدار شدن اين حلقه‌ها معدود خوابي است، ولي براي از بين بردن اين حلقه‌هاي تيره رنگ، حتي به طور فعلا، چه مي‌توان كرد؟ رايج‌ترين روش براي خريداري نمودن مجدد انرژي هنگام خستگي و خواب آلودگي، مصرف قهوه و شيريني مي باشد. ولي اين دو مورد قادر است وارد چرخه‌اي بي‌پايان شده و موجب بروز اختلالات در خواب شوند.

در سود بي‌خوابي، سياهي به دور چشم و پف كردن آن در بعضا موارد ديده مي شود. بنابراين ما قصد داريم منش‌حلي را براي از در ميان بردن اين حلقه‌هاي تيره، حتي به طور فعلا، به شما توصيه كنيم. در‌صورتي‌كه اين شيوه براي شما جواب داد، مي‌توانيد تروتميز آن را تكرار كنيد تا جاي آن كاملا از در ميان رود.

به نقل از سيمرغ با اين همه، شايد برايتان عجيب باشد كه بگوييم چاره در واقع در همان قهوه مي باشد، البته نه به فرم نوشيدني آن! قهوه حاوي مخلوط‌هايي است كه از آن در مواد لايه‌بردار پوست به كار گيري ميگردد. در اين روش، قهوه بر روي حلقه‌هاي تيره رنگِ به دور چشم پخش شده و پنج الي ۱۰ دقيقه بر روي آن مي‌ماند.

كافي مي باشد مقدار پاره اي قهوه، فلفل سياه و روغن نارگيل را با يكديگر مخلوط فرمائيد. سپس ادغام به دست آمده را به آرامي روي حلقه‌هاي تيره‌ي دور چشم پخش نماييد. فراموش فرمائيد كه زياد آن را نكشيد، به دليل آنكه ممكن مي باشد به پوست جراحت برساند. اجازه دهيد كه تركيب ميان پنج تا ۱۰ دقيقه بر روي پوستتان بماند. آن گاه با استعمال از يك دستمال مرطوب آن را پاك فرمائيد.

تركيب قهوه و فلفل سياه سرعت گردش خون در آن حوزه‌ را طولاني تر كرده و مخلوط اين دو با روغن نارگيل سبب مي‌شود تا راحت‌تر جذب پوست شود.



۶ قدم اصلي براي كم‌رنگ آميزي سياهي‌ها

يكي از علت‌هاي اصلي كبودي‌هاي تحت چشم گشاد شدن رگ‌هاي خوني اين قسمت است؛ به همين استدلال بايد به طريقي اين رگ‌ها را جمع كرد. پروسه زير براي كمرنگ كردن نقش اين رگ‌ها قادر است بسيار ياري‌كننده باشد.
قدم اول براي معدود رنگ كردن سياهي به دور چشم

اوليه از همه بايد يك كمپرس سرد روي چشم‌ها بگذاريد تا به طور موقت سياهي‌ها كم‌رنگ شود. مي‌توانيد يك تكه پارچه نخي را با آب سرد خيس كنيد و حدود ۵ تا ۱۰ دقيقه روي چشم‌ها بگذاريد. دماي پايين به‌طور موقت تمام دلايلي را كه باعث گشاد شدن رگ‌هاي خوني مي گردد از بين ميبرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.