طرز تزكيه سياهي پايين ديده

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

طرز تزكيه سياهي پايين ديده

۸۳ بازديد


پيش از اينً در نوشته‌ي‌علمي‌اي طرز تزكيه سياهي پايين ديده با پيرايش را گفته بوديم البته بهتر وجود ندارد كه كلاً اين نقص‌ را از دربين ببريد؟ در‌اين نوشته‌ي علمي كارايي كرده ايم كه روشهاي معالجه سياهي و پف تحت ديده را بازگو كنيم:

بهترين كرم دور چشم
به نقل از آلامتو و به گزارش مردمان؛ بعضا از علت‌هاي عمده تيره شدن پوست ذيل ديده كه به آن چاله ذيل ديده هم ميگويند، وراثت، بالا رفتن سن، كم آبي پوست، شيون كردن طولاني و زياد، عمل كردن متوالي براي ساعت‌هاي پشت سرهم با كامپيوتر، استرس فكري و جسمي، كمبود خواب و داشتن يك رژيم غذايي ناسالم ميباشد. هم خانم‌ها و هم آقايان در سنين گوناگون ممكن ميباشد مبتلا گودال ذيل ديده شوند.
تيره شدن تحت ديده بااينكه اختلال پوستي دور از شوخي‌اي به اكانت نمي‌آيد البته سبب مي گردد خسته‌، مريض يا اين كه پيرتر به حيث برسيد. خوشبختانه مي توانيد با چندين نحوه درماني خانگي تيرگي ذيل ديده‌هايتان را برطرف نمائيد.
در ذيل به چندين طرز اثر گذار و سهل وآسان براي اين فعاليت اشاره مي كنيم.
روغن بادامروغن بادام ماده طبيعي بسيار نيكي ميباشد كه براي پوست حساس پايين ديده فوق‌العاد ميباشد. مصرف مداوم روغن بادام ياري مي كند اين تيرگي به مرور برطرف شود. علاوه بر روغن بادام مي توانيد از روغن ويتامين E هم براي از در بين بردن آن به كارگيري فرمائيد.
با اين فرمان روغن بادام خانگي تيرگي تحت ديده‌هايتان را از في مابين ببريد:
پيشين از خواب، يه خرده روغن بادام روي تيرگي پوست ذيل چشمتان بماليد و به آرامي آن را ماساژ دهيد. بگذاريد شب تا صبح روي پوستتان بماند. صبح روز بعد از آن آن را با آب سرد بشوييد. اين فعاليت را به طور روزمره انجام دهيد تا به مرور تيرگي‌ها محو شود.
خيارخيار خاصيت پر‌نور‌كنندگي پوست و خاصيت قابض دارااست كه ميتواند تيرگي تحت ديده‌هايتان را از في مابين غالب شود. همينطور سبب ساز طراوت و سرزندگي پوستتان مي‌گردد.
براي اين مراد، يك خيار را كلفت برش دهيد و به بازه ۳۰ دقيقه در يخچال فريزر قرار دهيد. برش‌هاي خيار را روي پوست تحت ديده‌هايتان قرار دهيد و بگذاريد ۱۰ دقيقه بماند. آن‌گاه آن حوزه‌ را با آب شستشو دهيد. اينكار را دو توشه در روز به برهه زماني يك هفته يا اين كه بيش تر تكرار نماييد.
همينطور مي توانيد ترازو يكسان آب خيار را با آب ليموترش تركيب نماييد، پنبه‌اي را به آن آغشته كرده و تحت ديده‌هايتان بماليد. بگذاريد ۱۵ دقيقه بماند، آن‌گاه شستشو دهيد. اينكار را روزمره به زمان يك هفته يا اين كه بيش تر تكرار فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.