درپي 9 طرز براي معالجه تيرگي به دور ديده را بخوانيد:

۹۶ بازديد


درپي 9 طرز براي معالجه تيرگي به دور ديده را بخوانيد:
در‌صورتي‌كه بي آبي مفرط يا اين كه اگزما پوستي داريد برخي اين مواد التهاب آن‌ها را بيش تر ميكنند درين موردها قطعا بايستي با كارشناس پوست مشاوره فرمائيد.

بهترين كرم دور چشم
1. رخ خويش را با آب سرد بشوييدآب سرد منجر شفافيت و روشني پوست مي گردد و آب خيلي گرم برعكس پوست را تيره مي نمايد براي همين همت فرمائيد چه در خزينه و چه در زمان روز كه فيس خويش را ميشوييد با آب سرد اين عمل را انجام دهيد.
2. رفع سياهي به دور ديده با سيب زميني رنده گرديدهيكي‌از ديگر از راه و روش هاي رفع سياهي به دور ديده در يك هفته، سيب زميني ميباشد. كمي سيب زميني را رنده كرده و آب آن را بگيريد. يك پنبه را به آن آغشته فرمائيد. چشمانتان را ببنديد و اين پنبه را روي چشمان خويش بگذاريد.
اطمينان نتايج فرماييد كه پنبه تمام حوزه‌ تيره تحت ديده و همينطور پلك ها را پوشش ميدهد. اذن دهيد به برهه زماني 10 دقيقه بر روي ديده ها قرار گيرد و آنگاه با آب سرد شست و شو دهيد.


3. گوني چاي سرد براي رفع سياهي بدور ديدهيك طرز بي آلايش ديگر براي خلاص شدن از تيرگي به دور ديده، به كارگيري از چاي سرد ميباشد. يك انبان چاي را ترجيحا چاي بابونه يا اين كه چاي سبز در آب تر نماييد. آن را مدتي در فريزر و آنگاه بر روي چشمان خويش قرار دهيد. از اين طرز به صورت تروتميز به كار گيري نمائيد تا بهبود قابل توجهي را ببينيد.
4. روغن بادام به رفع سياهي بدور ديده ياري مي‌كندروغن بادام دربردارنده ويتامين E ميباشد و اين ويتامين براي رفع تيرگي و سايه بدور ديده اثرگذار ميباشد. نحوه عمل بسيار آسوده ميباشد. صرفا روغن بادام را در نواحي تيره خويش بماليد و به آرامي ماساژ دهيد. اذن دهيد يك شب بر روي ديده ها باقي بماند و صبح روز آن گاه آن را بشوييد.
5. گوجه خارجيگوجه خارجي يك طريق عالي براي از در بين بردن سياهي تحت ديده ميباشد، چون به صورت طبيعي سبب كاهش دايره هاي تيره حريم ديده مي گردد و پوست را قابل انعطاف و لطيف ميكند. كاري كه بايستي انجام دهيد اين ميباشد كه يك قاشق چاي خوري آب گوجه خارجي را با يك قاشق چاي خوري آب ليمو تركيب فرمائيد و آن را پايين چشمانتان قرار دهيد.
اذن دهيد تا حدود ۱۰ دقيقه باقي بماند و بعد آن را با آب بشوييد. دستكم دو توشه در روز اين معالجه را تكرار نمائيد. همينطور مي‌توانيد به صورت روزمره آب گوجه خارجي را به ياروهمدم آب ليمو و برگ نعناع به خواسته رهايي از سياهي به دور ديده بنوشيد.
6. خيار آبرسان پوست و معالجه كننده اشتباهات پوستيخيار مقادير متعددي آب دارااست و به پوست آبرساني مي‌نمايد و نوعي مرطوب كننده و قابل انعطاف كننده طبيعي هم به حساب آورده مي شود. آبرساني به پوست سبب ساز مي‌گردد رگ هاي خوني بهتر فعاليت كرده و پوست روشن به حيث رسد.
خيار بريده گرديده را به دوران 30 دقيقه در يخچال فريزر بگذاريد و آن‌گاه بر روي چشمان خويش قرار دهيد. بعد از 10 دقيقه با آب سرد شست و شو دهيد. رينگ و تيرگي هاي حريم ديده بعداز مدتي كمرنگ مي‌گردد و رفع خستگي چشمان خويش را حس خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.