گودال پياله ديده از اشكال ايرادات

همه چيز در رابطه با لوازم ارايشي

گودال پياله ديده از اشكال ايرادات

۷۸ بازديد


گودال پياله ديده از اشكال ايرادات شايع دربين خانم‌ها و آقايان ميباشد و بروز اين نقص‌ مدام محدود به سن خاصي وجود ندارد و چاله پياله ديده اكثر زمان ها به عارضه ها موروثي و ژنتيكي بوجود ميايد. براي رفع گودال ظرف ديده معالجه‌هاي خانگي موثري موجود است كه شما مي توانيد به ياري اين معالجه‌ها سياهي و گودال جانور در ظرف ديده را از في مابين ببريد.

بهترين كرم دور چشم

پروسه درماني سياهي و چاله ذيل ديده و پف تحت ديده نسبتا طولاني ميباشد و در بعضي از مواقع ممكن ميباشد اين گودال‌ها و سياهي‌ها كاملا از دربين نروند. ساخت گودال پياله ديده به عامل ها متعددي متعلق ميباشد كه‌اين كارداران عبارتند از::

ارتقا سنعامل ها وراثتياز در ميان رفتن چربي‌هاي ذيل پوستيابتلا پيداكردن به بعضي از بيماري‌هانادر شدن آب تنمصرف برخي از دارو‌هانادر خوابي و …

براي رفع معالجه گودال پياله ديده مي توانيد از طريق‌هاي طبيعي و خانگي به كارگيري فرماييد كه در كنار اين معالجه‌هاي خانگي چهت نيل به فيض دلخواه مي بايست موردها پايين را هم رعايت فرماييد:
داشتن خواب شبانه كافيرخنه‌ سيگار و مواد مخدرمعالجه حساسيتمعالجه گرفتگي بينيتناول كردن و آشاميدن مواد غذايي و مايعات سلامتشل بودننوشيدن آب زياداز ماليدن زياد ديده‌ها دوري كنيد.

طريق‌هاي خانگي براي معالجه گودال ظرف ديده
۱. خيار
خيار را رينگ رينگ فرماييد و داخل فريزر قرار دهيد تا خنك شود آنگاه خيار را روي ديده‌ها و چاله ظرف ديده به زمان ۱۰ تا ۱۵ دقيقه قرار دهيد.
۲. چاي گوني‌اي و يخ
يكي چاي گوني‌اي نم دار و خنك را در هنگام صبح به بازه زماني ۱۰ تا ۱۵ دقيقه روي ديده‌ها و چاله پياله ديده قرار دهيد همينطور ميتوانيد تكه‌اي يخ را داخل پارچه بپيچيد و روي ديده‌ها و گودال تحت ديده قرار دهيد.

۳. نمك
دو جام آب را با ۱/۴ قاشق چايخوري نمك دريا داخل ظرفي مطلوب با يكديگر مخلوط فرمائيد آن‌گاه محلول نمك را داخل يكي رخنه‌‌هاي بيني خويش بريزيد و همت فرمائيد از شكاف ديگر بيني اين محلول را بيرون نمائيد.

۴. سيب زميني
سيب زميني از اشكال مواد طبيعي موءثر در رفع گودال پياله ديده‌ها ميباشد. يكي سيب زميني را پاك بشوييد و تكه تكه نمائيد بعد از آن برش‌هاي سيب زميني را داخل تركيب كن بريزيد يا اين كه با امداد گوشت كوب برش‌هاي سيب زميني را له نمائيد. دراز بكشيد و يه خرده از سيب زميني را روي ديده‌هاي بسته و پايين ديده هايتان بزنيد و بعداز ۳۰ دقيقه مكث سيب زميني له گرديده را از نصيب‌هاي ذيل و روي ديده هايتان برداريد بعد صورتتان را با آب ولرم بشوييد.

۵. قاشق سرد
دوتا قاشق را داخل سردخانه قرار دهيد تا خنك شوند آن‌گاه در هنگام صبح قاشق‌ها را از داخل يخچال بيرون فرمائيد و پس از تر كردن چهره خويش قاشق‌ها را تا روزگار گرم شدن شان روي ديده‌ها و گودال ظرف ديده قرار دهيد.

در‌اين مقاله با ۵ نحوه طبيعي و خانگي براي از در بين بردن گودال ظرف ديده آشنا شديد كه اميد‌وار‌يم با شيوه‌هاي روايت شده بتوانيد چاله ظرف ديده هايتان را به راحتي و فارغ از هيچ عوارضي از در ميان ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.